Planlagt?

*lmk88*

Glad i forumet
Nå har det kommet en del fler jenter her inne :)
Var spiren planlagt, ett uhell?

Selv så er denne spiren veldig planlagt. Tok hele 4,5år etter p-pilleslutt...
 
Det var veldig planlagt for vår del også! :-) ...og vi mistet 3 ganger i fjor. <3
 
Godt planlagt. Etter 8mnd satt spiren.
 
Ja her var det også godt planlagt, eller for vår del er ordene sterkt ønsket bedre beskrivende ettersom vi har slitt med å bli gravide. Men nå har et mirakel skjedd også oss og vi er happy! :-)
 
Planlagt :) Sluttet på pillen i desember - så gikk ikke mange mnd for vår del :D
 
Veldig planlagt; bortsett fra aldersforskjellen til førstemann som blir 5 1/2 år, og ikke 3 som vi hadde tenkt oss... Men det er vel fordeler med alt:)
 
Ikke planlagt i det hele tatt, kunne tenkt meg en tidlig om to år jeg :-) Og jeg hadde jo ikke mistankene engang da jeg testa, så SJOKK. :p
 
Veldig planlagt og ønsket selvom vi var så heldige å få full klaff på første forsøk denne gangen:) Ventet ett halvt år lengre enn vi hadde tenkt i utgangspunktet for at det skulle passe bedre med jobb. Skiftet jobb i januar og syns det var litt ok å komme skikkelig inni alt før kvalmen og energiløsheten kom å tok meg:) Har tullet med at jeg måtte få januarbaby siden jeg ikke har ferie igjen til julen og visst pokker funket det ikke;)
 
Absolutt ikke planlagt
me feb09 gutt å juli10 gutt så va d ikke meiningen me ein januar12 baby.
Tok angrepille og men d virka jo ikke
 
Ikke planlagt i det hele tatt. Var egentlig godt inne på tanken at vi skulle nøye oss med å ha fått verdens beste jente . Men når det først har skjedd ,så er barnet mer enn velkomment av alle sammen her emoticon emoticon
 
Planlagt.. Men det tok sinn tid. Storebror 07 og lillesøster 08 satt på første,mens denne bebisen måtte det pergo kurer til Så satt på 11.pp
 
Planlagt, men ikke så fort... sluttet med p-pille i begynnelsen av mars, og i april satt jo spiren, så d gikk veldig fort.....

Men vi er veldig Lykkelige for det da :) lillegutt er jo tre år nå så :)
 
kan vel ikkje si h*n ikkje var planlagt, men mer "tar det som det kommer"...
 
vi sluttet på pillene januar 11- og vi får en liten en i januar 12 :D overrasket over at det gikk så fort egentlig :)
 
Det var langtfra planlagt, da jeg er gastric bypass operert i april, og vi fikk beskjed om å helst vente 2 år etter operasjonen før neste graviditet. Så med alt av hormonforandringer og drit den operasjonen medførte, ble det bare sånn. Fikk klarsignal fra ernæringsfysiologen, og da tok vi sjansen.
 
Planlagt her i alle fall!
Men kom litt kjappere enn forventet. Trodde det kom til å ta tid, sånn som sist, så tok ut spiralen og tenkte vår-sommer-baby. Men her blir det, om alt går bra, vinterbaby igjen! :-D
 
Det var planlagt,men trodde ikke at vi skulle bli gravide på første mulighet etter p-pille slutt.
 
Her var det ikke planlagt, men ble kjempeglad da jeg fant ut jeg var gravid :)
 
Ikke planlagt men høyt ønsket allikevel!  Har blitt gravid 3 ganger på første forsøk så nå må vi lære å være mer forsiktige her i huset ;-) Første ble SA, andre ble gutt sept09 og nå igjen januar12 baby. På grunn av jobb/studier passer det sykt dårlig nå men greit, alt skal gå og vi gleder oss :-D
 
Planlagt for vår del, men trodde ikke at dert skulle sitte på første forsøk.. Tenkte oss vår/sommer baby, Men skal bli kjekt med en Januar 12 baby også
 
Back
Topp