Erleperle99
Forelsket i forumet
Jeg hadde en fødsel for 11 mnd siden som endte med akutt keisersnitt og lurer på om noen har noen erfaringer med hvordan det er å få innvilget KS nr 2? Livredd for å måtte gå igjennom vaginal fødsel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du redd for å føde vaginalt i tilfelle det igjen ender med akutt keisersnitt?Jeg hadde en fødsel for 11 mnd siden som endte med akutt keisersnitt og lurer på om noen har noen erfaringer med hvordan det er å få innvilget KS nr 2? Livredd for å måtte gå igjennom vaginal fødsel..
jeg vil også si at det er lettere å få en god opplevelse av fødsel uten epidural, jeg fikk det med nr 1 og det gjorde at jeg mistet litt kontrollen.. du føler mer hva som er riktig og klarer å "jobbe mer med" uten, samt at det går raskere .. det er min erfaring ihvertfallJeg ble igangsatt og lå med rier hvert 3 min fra søndag kveld til tirsdag morgen når det endte med keisersnitt fordi hun satt fast for langt oppe i bekkenet, så det var egentlig bare hele prosessen jeg syntes var forferdelig vanskelig. I tillegg til jordmor som forsvant ut av rommet støtt og stadig når jeg lå med 10 cm konstante rier, så det det føltes veldig utrygt. Redd for at det samme skal skje igjen.Er du redd for å føde vaginalt i tilfelle det igjen ender med akutt keisersnitt?
Det er veldig stor forskjell på fødsel når man blir igangsatt vs at det starter av seg selv. Jeg har prøvd begge deler (ble igangsatt med første, de andre kom av seg selv).. siden kroppen din har født før, og dette er nr 2, vil det MEST sannsynlig gå både raskere og enklere denne gangenJeg ble igangsatt og lå med rier hvert 3 min fra søndag kveld til tirsdag morgen når det endte med keisersnitt fordi hun satt fast for langt oppe i bekkenet, så det var egentlig bare hele prosessen jeg syntes var forferdelig vanskelig. I tillegg til jordmor som forsvant ut av rommet støtt og stadig når jeg lå med 10 cm konstante rier, så det det føltes veldig utrygt. Redd for at det samme skal skje igjen.
så det kan virkelig være stooor forskjell.. mye mindre vondt også (selvfølgelig VONDT, men på en helt annen måte)