Lisse86
Forelsket i forumet
Så spennende. Hold oss oppdatert [emoji4]Jeg skal til KS-samtale denne uken. Blir spennende å få dato. Østfold sykehus her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende. Hold oss oppdatert [emoji4]Jeg skal til KS-samtale denne uken. Blir spennende å få dato. Østfold sykehus her.
Så utrolig godt å høre at alt er i boks [emoji4] hurra [emoji106]Jeg var der nå i formiddag, til KS-samtale på sykehuset. Hos en overlege. Hun var utrolig hyggelig, og det ble til og med tid til UL-undersøkelse for å fastslå termin en gang til. Var stas å se den lille frøkna igjen. Frisk og fin. Jeg fikk innvilget KS, men har ikke fått dato enda. Trolig blir det en av dagene 18-21. mai. Får brev i posten (fra sykehuset) med datoen om en stund. Er så lettet og fornøyd at jeg tror jeg skal spandere en bukett tulipaner til meg selv.
Så utrolig godt å høre at alt er i boks [emoji4] hurra [emoji106]
Kjøp deg en stor fin bukett med Tullipaner
Hvordan gikk det??På vei til sykehuset for min ks samtale.. Gruer meg som en gal. Stor ond klump i magen, hva om de sier nei.. kryss fingrene for meg jenter. I dag trenger jeg det..
Skal tilbake om to uker for ny time. Hun ville vi skulle lage en fødselsplan og at jeg får ks om det går mer enn en viss tid fra fødsel starter.. Måtte gå hjem å tenke over det og komme tilbake. Veldig usikker nå. Det høres jo smart ut alt hun sier, men panikken er der enda..Hvordan gikk det??
Det er på bursdagen min så da håper jeg at alt går sånn som du vil. Du kan få litt bursdagslykke av meg Stå på krava og lykke tilSlik jeg forstår det vil jeg få det etter en gitt tid eller vis fødselen stopper opp/stagnerer.. gått ny time på sykehuset 13.03 så skal se på og sette opp en plan da..