Planlagt eller ikke?

så ABSOLUTT ikke planlagt!! Jeg har ikke gått på noen hormonell prevansjon, men vi har omtrent levd i sølibat etter at minste ble født for et år siden.. og de få gangene det har hendt noe har komdomet vert med, men har vell kanskje glemt det en gang.. vi planla absolutt ikke dette barnet!! jeg er livredd, spent, forvirret, fortvila, men er også blitt glad i denne lille skapningen allerede.. veldig vanskelig å forklare.. vet at det ikke er ønsket fra noen andre i familien heller, og det gjør VONDT!!

Det var planlagt, men trodde ikke det skulle gå på første prøving. Så litt satt ut alikevel, når jeg fikk positiv test.

Denne lille var ikke planlagt, men vi var uforsiktige og visste jo hvordan det kunne gå... Var litt "skjer det så skjer det" (hyttetur og glemt prevensjon hjemme :) )Men nå bare gleder vi oss :) Blir vår tredje, har en gutt født i 09 og ei jente født i 11 fra før :)

Så koselig da, gratulerer med den tredje. <3

så ABSOLUTT ikke planlagt!! Jeg har ikke gått på noen hormonell prevansjon, men vi har omtrent levd i sølibat etter at minste ble født for et år siden.. og de få gangene det har hendt noe har komdomet vert med, men har vell kanskje glemt det en gang.. vi planla absolutt ikke dette barnet!! jeg er livredd, spent, forvirret, fortvila, men er også blitt glad i denne lille skapningen allerede.. veldig vanskelig å forklare.. vet at det ikke er ønsket fra noen andre i familien heller, og det gjør VONDT!!

Huff, det høres ut som en slitsomt situasjon å sitte i. Hatt en del usikkerhet selv med tanke på at dette ikke var planlagt og det var ikke bare positivt når nyheten kom. Men nå er det ingenting annet enn positivt.
Håper dere finner en løsning og at familien skjerper seg og istede ønsker den lille spiren velkommen. <3

Vet du hva, så lenge du/dere ønsker dette barnet, så drit en lang mars i hva andre i familien måtte mene og synes! Det er ikke de som skal ha barn! Har du fortalt det til familien!
Om ikke, masse lykke til :)

Slutta på ppillene i Februar/Mars sia eg og kjæresten bur så uendelig langt vekke fra kvarandre at 10 år med ppille kanskje var nok for kroppen. Det finst jo andre prevensjonsmidler. .. :p men etter 1 mnd med kjærestekos i sommer kom eg heim og tissa 2 røde streka sjokket var stort men gleden var større

Tusen takk for fine ord Trollkaro og Lovebelly! :) <3 jeg vet jo med meg selc at dere har 100% riktig, og at det er vi som bestemmer dette og må stå for valget vårt :) men det er ikke så lett når familien betyr så utrolig mye for oss som den faktisk gjør, og at deres tanker og meninger går så utrolig sterkt innpå meg...
Jeg har ikke fortalt familien enda, men bør snart gjøre det.. dette sliter veldig på meg, er 9+2 idag og det har ikke akkurat vert noen lette uker/mnd etter at vi fant det ut. Tungt å gå rundt å holde på, men vet at det blir tungt å fortelle og i tiden etter vi har fortalt også.. og da blir det til at jeg bare utsetter det..

Tusen takk for fine ord Trollkaro og Lovebelly! :) <3 jeg vet jo med meg selc at dere har 100% riktig, og at det er vi som bestemmer dette og må stå for valget vårt :) men det er ikke så lett når familien betyr så utrolig mye for oss som den faktisk gjør, og at deres tanker og meninger går så utrolig sterkt innpå meg...
Jeg har ikke fortalt familien enda, men bør snart gjøre det.. dette sliter veldig på meg, er 9+2 idag og det har ikke akkurat vert noen lette uker/mnd etter at vi fant det ut. Tungt å gå rundt å holde på, men vet at det blir tungt å fortelle og i tiden etter vi har fortalt også.. og da blir det til at jeg bare utsetter det..

Jeg signerer det Lovebelly sier, det er ikke familien deres som skal ha barn, det er jo du/dere!!!;);)

Hvis de er så i mot det ville jeg prøvd å skjult det til uke 12, så slipper du å få kommentarer om abort;);) fordi da er det jo for sent!;)

Håper de blir glade når "sjokket" har lagt seg;)

Er det forresten mange barn i familien? Siden DEM ikke vil ha flere?

Planlagt og planlagt ;) men veldig ønska. :HeartbigredHar vært uten prevensjon i nesten 4 år og hadde nesten gitt opp håpet på å få det til på egenhånd. Men så kom sommerferien og vi levde livet og kosa oss og eg glømte å følge med på nåke som helst... Så stor glede når mensen ikkje kom. :) (Og litt sjokk, skumle saker disse babyene) ;)

Planlagt og planlagt ;) men veldig ønska. :HeartbigredHar vært uten prevensjon i nesten 4 år og hadde nesten gitt opp håpet på å få det til på egenhånd. Men så kom sommerferien og vi levde livet og kosa oss og eg glømte å følge med på nåke som helst... Så stor glede når mensen ikkje kom. :) (Og litt sjokk, skumle saker disse babyene) ;)

Så herlig at det "bare skjedde" da, for en koselig slutt på sommeren <3 (minus kvalme osv om du er blandt oss som sleit veldig med den).

Back
Topp