Planlagt eller ikke?

Var planlagt, men vi hadde gitt opp fordi det aldri kom. Så skjedde det endel med sønnen min som ble syk ol, så vi tenkte ikke så mer på det faktisk. Og da skjedde det gitt. Veldig lykkelig, men litt stresset.

Det kommer til å bli kjempe kjekt for han å få en lekekamerat;-) og ikke minst for dere som får enda en liten engel :)

Dette var planlagt og veeeeeldig etterlengtet :) endelig er det min tur :) :) har jo ventet på dette i flere år. Først måtte jeg gjøre meg ferdig med utdannelsen, så måtte jeg faktisk jobbe noen år, for vil jo ha litt penger når jeg er i permisjon også, så nå var tiden ENDELIG inne for å få en liten :)

Var på tidlig ul idag. (11 + 2)
Alt så strålende bra ut med den lille <3 helt magisk!!

Så koselig, å endelig bli gravid etter å ha lengtet etter en liten en så lenge. Skjønner godt at du ville ha ting i orden først, ville egentlig det jeg også, men første gutten kom like overraskende. Og er i mot abort uten god grunn.

Vært på tidlig ul selv. Er helt fantastisk <3 og I den tiden ligner det jo virkelig på en baby <3 vært i uke 6 også, da var det mer en liten sjarmerende klump :P Men er fanastisk å se disse små, blir så mye mer realistisk og gir ennå mer grunn til å glede seg <3

Var planlagt, men vi hadde gitt opp fordi det aldri kom. Så skjedde det endel med sønnen min som ble syk ol, så vi tenkte ikke så mer på det faktisk. Og da skjedde det gitt. Veldig lykkelig, men litt stresset.

Så herlig <3 Ikke at gutten din ble syk så klart, men at dere fikk det til likevel. Men er vel ofte slik, når man slapper av og "gir opp", så blir man fortere gravid. Kan være stresset ved å ønske seg en og aktivt prøve som hindrer et mulig svangerskap. Jeg vet ikke, men er ikke unormalt at folk prøver aktivt og først blir gravid når de "gir opp".

Stemmer det, så morro :) fin aldersforskjell synes jeg!

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Syns det er en perfekt aldersforskjell! Nært nok til at de kan bli nære og leke fint, men stort nok mellom dem til at første er såpass stor at det ikke blir to bebier på en gang.

Så herlig <3 Ikke at gutten din ble syk så klart, men at dere fikk det til likevel. Men er vel ofte slik, når man slapper av og "gir opp", så blir man fortere gravid. Kan være stresset ved å ønske seg en og aktivt prøve som hindrer et mulig svangerskap. Jeg vet ikke, men er ikke unormalt at folk prøver aktivt og først blir gravid når de "gir opp".
Ja jeg har også hørt det. Så nå er det bare å glede seg til sønn min blir frisk og den lille kommer. Er glad det tar noen mnd for å si det slik... Han ligger fremdeles på sykehuset ser du. Kanskje det er karma fra den gode siden som endelig viste seg

Ja jeg har også hørt det. Så nå er det bare å glede seg til sønn min blir frisk og den lille kommer. Er glad det tar noen mnd for å si det slik... Han ligger fremdeles på sykehuset ser du. Kanskje det er karma fra den gode siden som endelig viste seg

Huff, det høres ikke noe særlig ut. Håper det går bra med han og at han fort blir frisk. Er vondt når disse små er syke. :( God bedring til den lille og lykke til <3

Det var ikke planlagt, men brukte ikke noe beskyttelse ;) veldig velkomment da :)

Første var veldig uplanlagt (type bombe), men denne gangen var det planlagt. Dog var vi vel ikke helt forberedt på at det skulle gå så kjapt ;)

Begge var nøye planlagt ☺️ Er ca.tre år mellom meg og begge søsknene mine, noe jeg synes har vært helt perfekt, så ønsket veldig den samme aldersforskjellen mellom mine egne barn også.

Førstemann satt i 2pp og aprilspiren i 1.pp. Føler oss velsignet som har blitt gravide så raskt begge ganger :angel5

Huff, det høres ikke noe særlig ut. Håper det går bra med han og at han fort blir frisk. Er vondt når disse små er syke. :( God bedring til den lille og lykke til <3
Takk snille

Syns det er en perfekt aldersforskjell! Nært nok til at de kan bli nære og leke fint, men stort nok mellom dem til at første er såpass stor at det ikke blir to bebier på en gang.
Helt enig! Er selv oppvokst med storebror som er 2 1/2 år eldre enn meg, og vi var bestevenner gjennom hele barndommen :)

Helt enig! Er selv oppvokst med storebror som er 2 1/2 år eldre enn meg, og vi var bestevenner gjennom hele barndommen :)

Her er mine søsken en god del eldre enn meg, så er vel litt derfor jeg foretrekker en del mindre aldersforskjell. Elsket for all del mine søsken i oppveksten (gjør det da ennå), men kunne ikke leke sammen på samme måte. Jeg var mer lekt med enn å leke sammen med dem.

Nummer 1 var absolutt ikke planlagt! Nr.2 var planlagt, satt på 1pp men endte i SA rundt uke 12.. Ventet noen mndr før ny prøving og satt på 1pp igjen;) Er nå 12+4 :)

Det var ikke akkurat planlagt, men vi brukte ingenting form for prevensjon så vi visste jo at det ville skje en eller annen gang :-) nå er vi kjempe glade og lykkelige over graviditeten :-) :-)

Denne lille var ikke planlagt, men vi var uforsiktige og visste jo hvordan det kunne gå... Var litt "skjer det så skjer det" (hyttetur og glemt prevensjon hjemme :) )Men nå bare gleder vi oss :) Blir vår tredje, har en gutt født i 09 og ei jente født i 11 fra før :)

Planlagt og sterkt ønsket!
Vi har prøvd siden i fjor sommer, og jeg kjente jeg var på vei til å gi opp.
Slet av forskjellige årsaker med å få menstruasjon etter at jeg sluttet på pille.
Så å være endelig gravid nå er helt uvirkelig og fantastisk på en gang. Mildt sagt lykkelig! :)

Back
Topp