Var planlagt, men vi hadde gitt opp fordi det aldri kom. Så skjedde det endel med sønnen min som ble syk ol, så vi tenkte ikke så mer på det faktisk. Og da skjedde det gitt. Veldig lykkelig, men litt stresset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det, så morro fin aldersforskjell synes jeg!
Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015
Det kommer til å bli kjempe kjekt for han å få en lekekamerat;-) og ikke minst for dere som får enda en liten engel
Dette var planlagt og veeeeeldig etterlengtet endelig er det min tur har jo ventet på dette i flere år. Først måtte jeg gjøre meg ferdig med utdannelsen, så måtte jeg faktisk jobbe noen år, for vil jo ha litt penger når jeg er i permisjon også, så nå var tiden ENDELIG inne for å få en liten
Var på tidlig ul idag. (11 + 2)
Alt så strålende bra ut med den lille <3 helt magisk!!
Var planlagt, men vi hadde gitt opp fordi det aldri kom. Så skjedde det endel med sønnen min som ble syk ol, så vi tenkte ikke så mer på det faktisk. Og da skjedde det gitt. Veldig lykkelig, men litt stresset.
Stemmer det, så morro fin aldersforskjell synes jeg!
Me too!
Planlagt.. måtte prøve i 2 år før den satt, så håper virkelig det er liv og at h*n klorer seg fast!
Ja jeg har også hørt det. Så nå er det bare å glede seg til sønn min blir frisk og den lille kommer. Er glad det tar noen mnd for å si det slik... Han ligger fremdeles på sykehuset ser du. Kanskje det er karma fra den gode siden som endelig viste segSå herlig <3 Ikke at gutten din ble syk så klart, men at dere fikk det til likevel. Men er vel ofte slik, når man slapper av og "gir opp", så blir man fortere gravid. Kan være stresset ved å ønske seg en og aktivt prøve som hindrer et mulig svangerskap. Jeg vet ikke, men er ikke unormalt at folk prøver aktivt og først blir gravid når de "gir opp".
Ja jeg har også hørt det. Så nå er det bare å glede seg til sønn min blir frisk og den lille kommer. Er glad det tar noen mnd for å si det slik... Han ligger fremdeles på sykehuset ser du. Kanskje det er karma fra den gode siden som endelig viste seg
Takk snilleHuff, det høres ikke noe særlig ut. Håper det går bra med han og at han fort blir frisk. Er vondt når disse små er syke. God bedring til den lille og lykke til <3
Helt enig! Er selv oppvokst med storebror som er 2 1/2 år eldre enn meg, og vi var bestevenner gjennom hele barndommenSyns det er en perfekt aldersforskjell! Nært nok til at de kan bli nære og leke fint, men stort nok mellom dem til at første er såpass stor at det ikke blir to bebier på en gang.
Helt enig! Er selv oppvokst med storebror som er 2 1/2 år eldre enn meg, og vi var bestevenner gjennom hele barndommen