Planlagt eller ikke?

Trollkaro

Blir kjent med forumet
For meg var ikke dette svangerskapet planlagt, heller planlagt å ikke bli gravid igjen. Så det kom som et sjokk når jeg fikk vite at jeg var gravid.

Ble gravid på spiral, og beskjeden kom 2 uker etter at samboeren sørget for at det ikke skulle bli flere. Så vi var mildt sagt overrasket. Ingen av oss klarte helt å skjønne det, men etter tidlig ul og bekreftelse at alt stemte (barnet var friskt så langt de kunne se) begynte det å synke inn for oss. Vi vurderte abort, men bestemte at vi skulle beholde. Når et lite barn har kjempet seg gjennom så mye som var i mot det, så fortjener dette lille mirakelet en plass i verden.

Nå klarer jeg knapt nok å vente, og selv om det ennå ikke har gått helt opp for meg, så gleder jeg meg veldig. Det var kanskje ikke planlagt, men har blitt den beste overaskelsen jeg kunne fått. <3

Flere som fikk seg en overaskelse, eller kanskje det var planlagt og virkelig etterlengtet? :)

Det er nok virkelig meningen at dere skal ha denne lille :D

Her var det veldig planlagt! :) Klaffet på 2 pp :)

Det er nok virkelig meningen at dere skal ha denne lille :D

Her var det veldig planlagt! :) Klaffet på 2 pp :)

Virker slik ja. <3 Kan være ønske fra storebroren om å få en leke kamerat. Han kjeder seg veldig hjemme om dagen, vil helst bare være i barnehagen å leke med andre barn :P

Oi såpass, viser jo bare at prevensjon ikke alltid fungerer. Og denne spira ville nok absolutt komme til verden som har klart seg gjennom alle de tingene;)

Oi såpass, viser jo bare at prevensjon ikke alltid fungerer. Og denne spira ville nok absolutt komme til verden som har klart seg gjennom alle de tingene;)

Denne spira vil nok helt klart ha en plass hos oss. I tillegg til dette har jeg vært veldig dårlig og dehydrert. klarte ikke spise på noen uker og vært sengeliggende. Likevel vokste spiren fint og klarte seg bra. Og for noen uker siden startet jeg å blø noe voldsomt, tenkte at jeg mistet. Men neida, ingenting var galt på sjekk etterpå, spiren er på plass og vokser seg stadig større.

Så bestemt liten krabat.

Det var veldig planlagt denne gang :) og ble gravid i pp2.

Forrige gang ble jeg gravid på p-ring. Og vi hadde kun kjent hverandre i 4 mnd.
Så vet veldig godt hvordan det er når det ikke er planlagt :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Det var veldig planlagt denne gang :) og ble gravid i pp2.

Forrige gang ble jeg gravid på p-ring. Og vi hadde kun kjent hverandre i 4 mnd.
Så vet veldig godt hvordan det er når det ikke er planlagt :)

Litt samme perioder som meg du da. November 2012 (fikk gutt jeg også) og April 2015 :P (om jeg tolket den ene linja der riktig)

Brukte ikke prevensjon. Ville helst sett at spira hadde venta på seg, men vi er da glade allikevel :)

Veldig planlagt :)
Men første min var ikke det da.

Pkanlagt 2 pp. Men egentlig veldig dårlig planlegging. Fikk ikke lov til en ting i Hawaii. Fikk ikke masasje en gang, kun ansikt. Så hjem å være alene med sønnen i 2 mnd dårlig og trøtt. Jadda god planlegging... hehe

Det kommer til å bli kjempe kjekt for han å få en lekekamerat;-) og ikke minst for dere som får enda en liten engel :)

Dette var planlagt og veeeeeldig etterlengtet :-) endelig er det min tur :-) :-) har jo ventet på dette i flere år. Først måtte jeg gjøre meg ferdig med utdannelsen, så måtte jeg faktisk jobbe noen år, for vil jo ha litt penger når jeg er i permisjon også, så nå var tiden ENDELIG inne for å få en liten :-)

Var på tidlig ul idag. (11 + 2)
Alt så strålende bra ut med den lille <3 helt magisk!!

Det må være skjebnen :)

Her var det Planlagt ;)

Planlagt.. måtte prøve i 2 år før den satt, så håper virkelig det er liv og at h*n klorer seg fast!

Vi fikk oss også en overraskelse! :-)
Men det er veldig ønsket. Vi hadde planlagt å snart starte prøvingen. Har også en sønn som er født i november 2012. :-)
Slet lenge med å bli gravide første gangen. Denne gangen hadde vi samleie 1 gang, og der satt den. Hva er oddsen?

Litt samme perioder som meg du da. November 2012 (fikk gutt jeg også) og April 2015 :P (om jeg tolket den ene linja der riktig)
Stemmer det, så morro :) fin aldersforskjell synes jeg!

Back
Topp