Planer

Ingen planer. Vel Mina skal til naboene å leke etter bhg, og mannen skal jobbe i kjelleren (vi, les.han, holder på å lage kjellerstue)

Lange dager i praksis. Opp 6, og ikke hjemme før 5. Regner med jeg og vesla planter oss godt på sofaen resten av dagen :))))

Jeg skal til legen kl 9, så skal jeg på Nav med ny sykemld og kopi av februar som de har rotet bort.... !! Så slappe av å ikke gjøre noe spesielt resten av dagen..

Ikkje bare mitt nav kontor som rote vekk ting altså:p hehe lykke til hos legen:)

Ikkje bare mitt nav kontor som rote vekk ting altså:p hehe lykke til hos legen:)
Pokker så irriterende..., får jo ikke lønn for februar før de har behandla det arket de har rota bort.... Takk, hår nok fint denne gangen og... Gleder meg mest til ul og se på lille frøkna igjen... Sånn legen min sjekker leie og fosterlyd..

Her skal jeg til legen klokken 09:00, så på jobb og vi skal på kino med jobben og se Karsten og Petra! :) blir en deilig dag på jobb:)

Har ikke så mange planer! Må finne noe å sysselsette meg med, ellers blir det lange dager! Kanskje jeg prøver å få sambo til å kjøre meg til europris - kjøpe noen lerreter jeg kan male på! :-)

Her skal jeg rydde på plass det siste i det nye rommet til storesøster og så må je komme meg litt ut så da tror jeg at jeg kjører til barnas hus og kjøper baby setet de har på tilbud der :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her er det jordmor og Ammekurs etterfulgt av bhshopping. Puppene vokser for fort :(

Jeg skal rydde vekk etter hytteturen i helga (gjøre det jeg ikke orka i går:P ),før jeg drar på senvakt:)

Her er det jordmor og Ammekurs etterfulgt av bhshopping. Puppene vokser for fort :(
DET problemet har jeg også! Greit at de vokser, men etter å ha gått opp x antall størrelser syns jeg det er bra o_O

Absolutt ingen planer på meg i dag. Friidag fra barnehagen, så vi får vel kose oss litt da :)

Jeg skal til legen kl 9, så skal jeg på Nav med ny sykemld og kopi av februar som de har rotet bort.... !! Så slappe av å ikke gjøre noe spesielt resten av dagen..
må jeg også levere sykemelding direkte til NAV? :O

DET problemet har jeg også! Greit at de vokser, men etter å ha gått opp x antall størrelser syns jeg det er bra o_O

Absolutt ingen planer på meg i dag. Friidag fra barnehagen, så vi får vel kose oss litt da :)
Mine har ikke vokst noe siden uke 6:(

Noen som har ammebh å anbefale ?

Mine vokste ikke i det hele tatt gjennom svangerskapet sist. Også *BANG!* etter fødsel ble de rene kanonkuler over natta (sammen med så melksespreng at jeg ikke kom meg opp av senga :p )
Neeeei! Jeg vil ikke det! Jeg ville at de skulle vokse litt gjevnt og trutt :p

Neeeei! Jeg vil ikke det! Jeg ville at de skulle vokse litt gjevnt og trutt :p
Haha, det var virkelig ikke en god opplevelse. Akkurat kommet meg hjem med lille (dag 4 etter fødsel, første natt hjemme), og våkner til det der om morgenen, huff..
Håper du slipper unna den eksplosjonen hvertfall :) Satser på at det går "gjevnt og trutt" en eventuell neste gang da :D

Back
Topp