Planer

må jeg også levere sykemelding direkte til NAV? :O
Leverer ikke direkte til nav, leverer til arbeidsgiver som sender videre....
Nav som har sendt meg et av akene i retur, jeg har ikke fått noe i posten..., så enten er det borte i posten eller så ligger det på nav en plass... Bare derfor jeg skulle med kopi sånn at jeg får utbetalingen for februar snart... Greit å få lnn.. ;)
Men måtte å hente lille prinsen min i bhg istede. Han er skikkelig pjusk... Var helt fin idag tidlig, nå har han feber og verker i mage og hals... Så da var det hjem og kose masse og nå ligger han å sover.....

Her skal jeg til legen klokken 09:00, så på jobb og vi skal på kino med jobben og se Karsten og Petra! :) blir en deilig dag på jobb:)
Så koselig da.... Hva jobber du med??

Oppdatere om filmen er bra, vurderer å ta lille gutten min med å se den.. Han er tre snart...,

Så koselig da.... Hva jobber du med??

Oppdatere om filmen er bra, vurderer å ta lille gutten min med å se den.. Han er tre snart...,
Jobber i barnehage! Og lik ved der jeg jobber så ligger det en kino, og vi fikk lånt hele kinosalen til hele barnehagen :)

Jobber i barnehage! Og lik ved der jeg jobber så ligger det en kino, og vi fikk lånt hele kinosalen til hele barnehagen :)
ååååå så gøy...... Det kaller jeg luksus.. ;)
Åssen var filmen da??? Vil den fenge min 3 år gamle gutt?

Den var kjempe fin syns jeg! 3 åringene som vi hadde med satt som tente lys! Absolutt og anbefale å se den! :)
Da tror jeg vi skal ta en tur til helga.. Han er ikke noe tv gutt men når vi setter på en gøy film sitter han som klistra. Kino er gøy men han gidder ikke se hva som helst...

Da tror jeg vi skal ta en tur til helga.. Han er ikke noe tv gutt men når vi setter på en gøy film sitter han som klistra. Kino er gøy men han gidder ikke se hva som helst...
Håper dere får en fin kinotur og at filmen faller i smak hos din 3 åring :)

Back
Topp