Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til legen kl 9, så skal jeg på Nav med ny sykemld og kopi av februar som de har rotet bort.... !! Så slappe av å ikke gjøre noe spesielt resten av dagen..
Pokker så irriterende..., får jo ikke lønn for februar før de har behandla det arket de har rota bort.... Takk, hår nok fint denne gangen og... Gleder meg mest til ul og se på lille frøkna igjen... Sånn legen min sjekker leie og fosterlyd..Ikkje bare mitt nav kontor som rote vekk ting altsåhehe lykke til hos legen
![]()
Så koselig daPlaner for morgendagen?
Her blir det restaurant og kino etter sambo kommer hjem fra jobb![]()
DET problemet har jeg også! Greit at de vokser, men etter å ha gått opp x antall størrelser syns jeg det er braHer er det jordmor og Ammekurs etterfulgt av bhshopping. Puppene vokser for fort![]()
må jeg også levere sykemelding direkte til NAV? :OJeg skal til legen kl 9, så skal jeg på Nav med ny sykemld og kopi av februar som de har rotet bort.... !! Så slappe av å ikke gjøre noe spesielt resten av dagen..
Mine har ikke vokst noe siden uke 6DET problemet har jeg også! Greit at de vokser, men etter å ha gått opp x antall størrelser syns jeg det er bra
Absolutt ingen planer på meg i dag. Friidag fra barnehagen, så vi får vel kose oss litt da![]()
Mine vokste ikke i det hele tatt gjennom svangerskapet sist. Også *BANG!* etter fødsel ble de rene kanonkuler over natta (sammen med så melksespreng at jeg ikke kom meg opp av sengaMine har ikke vokst noe siden uke 6![]()
Neeeei! Jeg vil ikke det! Jeg ville at de skulle vokse litt gjevnt og truttMine vokste ikke i det hele tatt gjennom svangerskapet sist. Også *BANG!* etter fødsel ble de rene kanonkuler over natta (sammen med så melksespreng at jeg ikke kom meg opp av senga)
Haha, det var virkelig ikke en god opplevelse. Akkurat kommet meg hjem med lille (dag 4 etter fødsel, første natt hjemme), og våkner til det der om morgenen, huff..Neeeei! Jeg vil ikke det! Jeg ville at de skulle vokse litt gjevnt og trutt![]()