Planer for uken?

100% sykemeldt, så det mest spennende denne uka er vel litt sånn småprosjekter hjemme, som å vaske av sku opp babysenga, rydde ut av gjesterommet til mamma skal komme i romjula, og en tur til frisøren for endelig å fikse etterveksten :p

Onsdag: tannlege (blæææ)
Torsdag: bursdagsfeiring, hvis det ikke blir på onsdag
Helgen: muligens hytta

Hmm, tenke.... Ingen planer tror jeg.

Mannen jobber.
Jeg er hjemme med baby.

Mannen må ordne papirene for sin permisjon og utsettelsen av denne og få det signert og sendt senest torsdag (da utløper nemlig min perm) han begynte i ny jobb sist uke så det har blitt litt stress å få til, den som må sørge for inntektsopplysninger og signere for utsettelse er mye på reise og møter.

Ungene har sine faste ting med fotball og dans. Siste gangen på barnedans for i år faktisk.

Farsdag på søndag så jeg må avtale med min bror og finne ut av hva vi gjør.

Men ingen spesielle planer for uka nei

Mandag: rolig
Tirsdag: jordmortime og allidrett med Jr
Onsdag: Småbarnsvømming
Torsdag:helgebarna kommer, ellers rolig
Fredag: voksing både her og der

Ellers er det tur med hunden hver dag og husarbeid :)

I dag: vaske baby tøy og få det på plass. Ellers kose meg med snuppa :)
Tirsdag: foreldre samtale i bhg, kjøpe ski til datteren.
Onsdag: fysio og få resten på plass her.
Torsdag: lunsj date med søsteren min og handle inn det siste jeg trenger til fødebagen :) så starte å pakke den.
Fredag, lørdag og søndag: da har vi alle 3 barna, så bare kose oss ute og fortsette med å få ting ferdig her hjemme før siste rest skal kjøpes inn neste uke :)

Eneste konkrete planen min denne uka er å bli bedre kjent med den 2 dager gamle lille skatten min ;)
Gleder meg stort til å reise hjem fra sykehuset i morgen da! :D

Eneste konkrete planen min denne uka er å bli bedre kjent med den 2 dager gamle lille skatten min ;)
Gleder meg stort til å reise hjem fra sykehuset i morgen da! :D
Gratulerer ❤️

Helsestasjon for vektkontroll av lillebror idag samt barseltreff, og manuellterapeut på torsdag med lillebror. Ellers er det henting av storebror i bhg. Egentlig invitert i babyshower til en venn på søndag men kjenner jeg brygger på noe så ser formen an til det.

Uka bake det jeg skulle ha bak i helga ( siden strømmen gikk måtte jeg droppe det)

Så var det ul på fertilitetsavdelingen

Rydding av gjesterommet

Back
Topp