Planer for påska?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Hva er deres planer for påska?

Vi vurderer å dra på hytta til svigers. Først og fremst fordi ungene trives så godt der og da blir det skikkelig ferie.

Men jeg har termin 2uker etter. Det er 4 timer kjøring pluss ferge dit (jeg har bekkenløsning). Fra hytta er det 20min kjøring pluss 45 min ferge til sykehuset. Jeg hadde styrtfødsler sist.... Begge de to andre er født til termin, men jeg er likevel usikker på om det er greit å dra. Her har vi 15 min kjøring til sykehuset....

Hva er deres planer for påska?

Vi vurderer å dra på hytta til svigers. Først og fremst fordi ungene trives så godt der og da blir det skikkelig ferie.

Men jeg har termin 2uker etter. Det er 4 timer kjøring pluss ferge dit (jeg har bekkenløsning). Fra hytta er det 20min kjøring pluss 45 min ferge til sykehuset. Jeg hadde styrtfødsler sist.... Begge de to andre er født til termin, men jeg er likevel usikker på om det er greit å dra. Her har vi 15 min kjøring til sykehuset....
Eh...jeg tror ikke jeg hadde turt å reise så langt så nært opp mot termin, iallfall ikke når du har hatt så raske fødsler før. Skjer det noe om natta så går jo ikke ferga. :o

Kanskje mannen og ungene kan dra noen dager alene dit?

Svigers har hytte 45 min fra byen, så tror kanskje vi blir å dra dit noen dager. Dette er 3 uker før termin, så jeg tviler på at noe skjer i påska. Men fødte 15 dager før termin sist, så man vet jo aldri.

Det jeg lurer på er hvor mye/lenge jeg orker å være der. Kommer an på hvor mye folk som blir å være der. Det er 3 soverom og hvis svigers og svigersøster med partner også skal dit blir vi veldig mange i ei veldig lita hytte. Så kjenner litt på at jeg som høygravid ikke lyster så veldig på å bo sånn oppå mange mennesker. Kan hende at 3-åringen reiser i forveien med svigers, så kommer jeg og mannen etter og er der et par dager bare. Resten av påsken blir vi hjemme og koser oss. :)

Regner med mannen må dra alene, sammen med familien sin da, på skitur med pulk og det hele. Tror jeg skal satse på å sitte ved hytteveggen i år. :p

Har noe av samme dilemma... Er 3 1/2 uke til termin i påska, og vil jo sååå gjerne på hytta i påska. Men så ligger hytta midt inne på Setesdalsheiane i Fyresdal, og må kjøre snøscooter ut til bilen, pluss at det er 2 1/2 time unna hjemme, 3 timer unna sykehuset..... Så det spørs om det blir påske på fjellet! :/

Jeg også! Har så utrolig lyst til å dra på hytta til svigers, men er jo langt til nærmeste sykehus. Begynner permisjonen i påska. Alle råder vel å bli hjemme

Det blir Oslo påske på oss (eller Bærum). Vi overtar ny leiligheta 23 mars, kanskje 18 mars, så da bruker vi påsken til å male (altså mannen må gjøre det). Det kommer helt Ann på formen min, men jeg kan pakke, skru opp babymøblene og evt starte med å vaske babyklær og sånt.

Vi blir nok hjemme i påska dette året. Så får vi heller finne på noe helger før den tia:-)

Det blir Oslo påske på oss (eller Bærum). Vi overtar ny leiligheta 23 mars, kanskje 18 mars, så da bruker vi påsken til å male (altså mannen må gjøre det). Det kommer helt Ann på formen min, men jeg kan pakke, skru opp babymøblene og evt starte med å vaske babyklær og sånt.
Gratulerer med leilighet :) Hvor flytter dere?

Vi blir nok å bruke påsken på p komme på plass i ny leilighet. Total renovering som forhåpentligvis er ferdig til rundt 1 mars og da kan vi begynne å flytte inn. Vi må også selge leiligheten vi bor i nå (som er et dødsbo) så blir nok å bruke en del tid på å pakke ned og rydde her også.

Min plan er og føde :p hehe har termin 4/4 så håper litt at babyen kommer i påsken når alle er hjemme og kan passe barna og hunden mens vi er på føden :p eller så blir vi hjemme og ordner litt i huset :) eg orker ikkje og flytte på meg :p mest for eg hater og pakke :p

Blir nok hjemme i år. Har termin 7.april, og tror ikke jeg orker å reise så langt rett og slett. Har også hatt to styrtfødsler, så vil ikke risikere å være langt unna sykehus. Håper på fint vårvær her hjemme :)

Blir nok hytten her, så lenge alt går bra frem til da :) Har ikkje termin før 22. April, så håper på å få nyte påsken der. Må ha båt for å komme over på øyen, så skulle det skje noe får jeg vente på skyssen eller ambulansebåten :p

Vi blir hjemme i påsken. Mest fordi svigerinna mi og familie kommer hit for å døpe dattera si som ble født i høst. Tror ikke vi hadde dratt noe sted uansett. Blir litt for nærme termin, 7 april.

Jeg har veldig lyst til å dra på hytta, som er 1,5 time fra sykehuset hvis været ikke er dårlig og veien dermed er stengt :p Da tar det ca 3 timer å kjøre rundt. Påskeaften er bare 1 uke før termin, så er litt usikker på om vi bør holde oss hjemme.. Men så er det sååå koselig på hytta i påsken! Æsj.. Må tenke litt på det!

Makko: jeg hadde ikke reist så langt bort to uker før termin ;)

Jeg har veldig lyst til å dra på hytta, som er 1,5 time fra sykehuset hvis været ikke er dårlig og veien dermed er stengt :p Da tar det ca 3 timer å kjøre rundt. Påskeaften er bare 1 uke før termin, så er litt usikker på om vi bør holde oss hjemme.. Men så er det sååå koselig på hytta i påsken! Æsj.. Må tenke litt på det!

Makko: jeg hadde ikke reist så langt bort to uker før termin ;)
En uke før termin var min første en uke gammel ;) :P

Tør ikke dra noen steder, termin 5.april. Hadde styrtfødsel sist, så tør ikke å være 2 timer unna nærmeste sykehus.

Back
Topp