Planer for påska?

Haha ikke sant :p kjedelig at vi ikke kan vite akkurat når de kommer! Nei..vi holder oss nok hjemme for sikkerhetsskyld :)
Hadde påska vært ei uke seinere ville vi også blitt hjemme. Siden første kom litt før tørr jeg ikke dra noe sted to uker før termin. Fikk beskjed på sykehuset at siden første fødsel gikk så fort så ville nr to muligens gå enda fortere. ;)

Jeg tenker å bli hjemme siden det er ca 2 uker til termin da. Vi har ca 2,5 t kjøring til sykehuset hjemmefra, så tror jeg styrer å dra altfor langt inn på fjellet..

Min plan er og føde :p hehe har termin 4/4 så håper litt at babyen kommer i påsken når alle er hjemme og kan passe barna og hunden mens vi er på føden :p eller så blir vi hjemme og ordner litt i huset :) eg orker ikkje og flytte på meg :p mest for eg hater og pakke :p

Hehe:-) signerer denne:-) har termin 14, men tilbringer gjerne påska på sykehuset:-)

Blir nok hjemmeferie på oss. Med ryggen min er det uaktuelt å reise de 3-4 timene hjem til min familie eller hytta til pappa. Ved påsketider er det rundt 3 uker til termin så da er det uaktuelt å fly til svigers også.

Da håper jeg at jeg har fått den lille og vi kan kose oss alle sammen her hjemme, kanskje dra på noen små utflukter:love7

Jeg blir nok hjemme, går ut i perm da. Vurderer å sende mann og barn en liten tur på hytta - vil gjerne at gutta skal få reise bort litt og slippe å gå hjemme med oss i hele påsken.. Eventuelt om gutta blir med besteforeldrene alene - vi får se!

Fikk faktisk "beskjed" av 5 åringen i dag (helt ut av det blå) at vi MÅ på hytta i påsken! "Er jo der vi pleier å være, og der vi får påskeegg!"
Men faktisk ikke tenkt på det før nå.. Har ikke termin før 20.04 så regner med at en hyttetur går fint, men må rett og slett se an formen nærmere.. Og planen er at badet vårt skal være klart til flislegging så mannen skal i så fall flislegge.. Kanskje sende barna noen dager før oss, og selv bare være der et par dager!?..
Men, hadde ikke turt å reise langt og med ferge 2 uker før termin...

Tror vi holder oss hjemme i påsken. Tør ikke dra for langt unna dersom noe skal skje. Litt over 2 uker til termin da.

Vi blir hjemme denne påska :-) flytter i nytt hus neste uke, så skal bare sulle og ordne opp der i ukene fremover før mini'n dukker opp :D

Har termin to uker tidligere, så blir nok hjemme. Hytta ligger forsåvidt 5 timer unna, så det er uaktuelt så nært termin :p

Det kan være jentungen tar noen dager hos svigers, men jeg skal ikke reise noe sted 3 uker før termin. Hadde lang fødsel sist, men det frister ikke å sitte i bil i en time med rier.. Satser vel på å holde på med småting her og nyte litt tid med mannen <3

Men termin 4 april blir nok påska rolig hjemme i år!:p

Ser at dere andre som har termin i starten av april holder dere hjemme...da bør nok jeg også det med termin 2 april :p åh..jeg som hadde så lyst å nyte noen herlige dager på hytta!! :p

Jeg tror jeg blir å dra på hytta som er 1 time fra sykehus :) sist kom prinsessa 14 dager før termin, har termin 14 april så burde jo gå bra :)

Planen min er å føde ;) så kommer bare til å holde oss nært hjemme, kose oss med ungene og ikke ha det altfor travelt :)

Planen min er å føde ;) så kommer bare til å holde oss nært hjemme, kose oss med ungene og ikke ha det altfor travelt :) og ungene blir litt hos besteforeldrene regner jeg med og får kost seg skikkelig der!
Men ei venninne skal ha 30-års feiring, så der skal vi være med:) kanskje jeg klarer å danse p meg fødsel, haha ;)

Tenker oss på hytta om formen tilsier det går fint.. rett i underkant av 2 timers kjøretur. Termin 14. April

Back
Topp