Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de tankene har jeg og! men så tenker jeg at "folk bor jo der og". Men drømmer stadig at jeg føder på kjøkkenet eller badet elno. Skjer det i påska og vi er hjemme tror jeg vi ender opp med å ev. måtte ta med de store på føden elno for alle er jo på ferie!Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke reist på hytta så nærme termin siden du hadde styrtfødsel sist. Da er sjangsen stor for at det skjer denne gang også.
Jeg hadde også styrtfødsel sist, og kjenner jeg gruer meg til denne gangen. Rekker jeg inn til sykehus i tide?![]()
Ei venninne av meg fødte på badet hjemme, med de to eldste i naborommet! Det gikk veldig fint faktisk og hun syns i grunn hun burde sluppet å dra til sykehuset når ambulanse komde tankene har jeg og! men så tenker jeg at "folk bor jo der og". Men drømmer stadig at jeg føder på kjøkkenet eller badet elno. Skjer det i påska og vi er hjemme tror jeg vi ender opp med å ev. måtte ta med de store på føden elno for alle er jo på ferie!
Hos oss reiser også alle på hytta, så vi har heller ikke barnevakt. Kanskje bare like greit å reise på hytta. Hos oss er det sykehus ca en time fra hytta. Så det bør jo gå brade tankene har jeg og! men så tenker jeg at "folk bor jo der og". Men drømmer stadig at jeg føder på kjøkkenet eller badet elno. Skjer det i påska og vi er hjemme tror jeg vi ender opp med å ev. måtte ta med de store på føden elno for alle er jo på ferie!