Planer for dagen?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Ja, hva skal gjøres idag, jenter?

Legen ville ikke sette opp ny time til meg forrige uke, HVIS jeg ikke hadde født skulle jeg bare komme innom på kontroll før 12.... Hater sånn å ikke ha time, men da får jeg dra bort dit ca halv elleve....

Siste akupunktur time kl 12.15

Mangler 3 julegaver, de SKAL kjøpes inn idag!

Hadde vært innmari fint å føde i dag, for min del:D
Kan iallefall konkludere med at det IKKE ble novemberbaby.... Er på dag 4 på overtid:confused:

Her skal alle julegavene kjøpes inn i dag, deretter er jeg klar til å føde :p

Skal på akupentur time nå for å prøve å få baby til å snu seg... Forrige akupentur time hjalp ikke, ytre vending hjalp ikke, skal spise litt sjokolade sånn jeg forhåpentligvis vekker baby før nålene kommer.... Hvis ikke dette hjelper vett jeg ikke om jeg må godta at det er bedre å sitte på rumpa enn å ha hodet ned....

Skal på Ahus for å sjekke leie. Jordmor klarte ikke å kjenne opp og ned på ham da jeg var der på fredag, så da får vi sjekke ;)

Skal på Ahus for å sjekke leie. Jordmor klarte ikke å kjenne opp og ned på ham da jeg var der på fredag, så da får vi sjekke ;)
Er det nede på polio eller oppe på føden? Hos meg har jo legen ikke sjekka det ennå, så det står ikke i kortet mitt.

Last edited:
Vært på kontroll i dag - magetrollet har oppført seg og ligger fremdeles med hodet ned, og alt så fint ut. Jeg hadde glemt hele legetimen, så stod i dusjen et kvarter før jeg skulle være på legekontoret, men ble ikke mer enn 2-3 minutter for sen. Greit å bo nære :P

Ellers skal dagen i dag gå med til å lese til eksamen. Gleder meg til 8. desember klokka 13, for da slipper jeg å tenke på sånt igjen før om halvannet år :P Da er det forøvrig fritt fram for baby å komme også :D

Idag skal det strikkes. Stuen er julepynta, men julegavene er det dårlig stilt med, så skal prøve å komme litt igang med de. Kanskje jeg også våger meg på å skru opp sprinkelsenga :) Ellers hadde noen skikkelige rier og en fødsel heller ikke vært å forakte, men jeg tviler på at jeg er så heldig idag.

Mannen har bursdag i dag, så kommer litt folk i kveld. Må bake en kake og pynte to andre kaker, rydde og støvsuge litt, og dekke på litt før han kommer fra jobb kl 16. Ligger fortsatt kvalm og fin i senga, og isjasen er på topp, så det spørs om det blir noen snarveier...

Har 1. dag i mammaperm, så i dag skal jeg virkelig slappe av før jeg skal på modningsakupunktur for første gang :)

Etter en tur til jordmor er bekkenet helt føkt! Gjør så vondt å gå! Så ræva skal plantes godt i sofaen å tydeligvis ikke flytte på seg. Skulle egentlig bært ut fødebag i bilen, satt bilsete på plass og pakka ned de siste tingene jeg skal ha med til foreldrene mine.

Plan A for hver eneste dag framover er å føde ;)

Vi fikk leveranse fra IKEA i dag, selvsagt manglet noe så de leverer det onsdag kveld.. Om vi er på sykehuset for å føde da må vi ordne med noen som kan ta i mot IKEA her, hadde ordna backup for i dag (men trengte det ikke)

Jeg hadde tenkt å dra en tur på det nærmeste senteret i dag, men mannen min (som er på jobb) synes ikke jeg bør gå ut (for å gå de 600 meterne til t-banen) fordi det er is på fortauet og ikke strødd, så livsfarlig glatt :-/ Så føler meg litt fanget i leiligheten :p

(Edit: mora mi kom med brodder og kjørte meg til senteret! Jippi)

Så da får jeg prøve å ordne litt her, og ellers blir det vel avslapning, har allerede sjekket noen av årets julekalendere på nett :)

Last edited:
Ja, hva skal gjøres idag, jenter?

Legen ville ikke sette opp ny time til meg forrige uke, HVIS jeg ikke hadde født skulle jeg bare komme innom på kontroll før 12.... Hater sånn å ikke ha time, men da får jeg dra bort dit ca halv elleve....

Siste akupunktur time kl 12.15

Mangler 3 julegaver, de SKAL kjøpes inn idag!
Håper siste time gjør susen :D

Jeg ligger i senga enda <3 koser meg litt før jeg må på ntnu og lese. Målet er å være der oppe før kl 14, og forhåpentligvis få til hvertfall 3 effektive timer- sånn at jeg er skikkelig i gang. Hvis jeg leser 3 timer om dagen i 12 dager så har jeg lest totalt i 36 timer. Håper det er bra nok til å stå på eksamen. Kroppen er ikke med på mer om dagen :/ glemte til og med psykologtimen min i dag :(

I dag hadde jeg tenkt å gå meg en tur i sola, men så fikk jeg en tlf fra lillesøsteren min om at det var kjempe glatt ute ved leligheten + at de ikke hadde strødd. Jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe meg pigger så da tror jeg at jeg holder meg inne. Lille nurket i magen har vært ganske aktiv i helgen så er ganske sliten. Så da holder jeg meg inne og tar litt pizzarester etter babyshower og ser på en dårlig film tror jeg. Noen dager må det være lov å gjøre litt sånn også :p

I dag hadde jeg tenkt å gå meg en tur i sola, men så fikk jeg en tlf fra lillesøsteren min om at det var kjempe glatt ute ved leligheten + at de ikke hadde strødd. Jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe meg pigger så da tror jeg at jeg holder meg inne. Lille nurket i magen har vært ganske aktiv i helgen så er ganske sliten. Så da holder jeg meg inne og tar litt pizzarester etter babyshower og ser på en dårlig film tror jeg. Noen dager må det være lov å gjøre litt sånn også :p
Du får få samboeren din til å kjøpe med på vei hjem :) Moren min skal komme hit med brodder så da kommer jeg meg en tur ut likevel i dag. Kos deg med pizzarester og film, deilig det og da :D

Back
Topp