PGD-tråden

Ååårh så kjedelig få få sånn beskjed rett før! Spesielt om det var noe som kunne vært forhindret :-/ må du ta medisiner nå da for å prøve å få nivået ned?

Ja hadde vi visst om at det måtte ned forbi et visst nivå, så hadde vi jo optimalisert behandlingen. Ja må ta Dostinex, hadde de liggende, så heiv i meg en dose da jeg kom hjem fra jobb idag.

ååå Okei skjønner... det er menopur du går på?? Jeg har hatt to runder og fått mellom 60-75 egg.. synd bare rundt 5 var store nok.. søren ikke lett dette ! Håper du får uttak til onsdag :angelic:
Ja litt kjedelig men sånn er det , nei per dags dato går jeg på gonal F og fyremadel:-) oi wow det var mange egg:) kjedelig at bare 5 av de var store nokk:-( håper jeg også, har bare en som er stor nokk til nå så krysser fingrene at det blir litt til til mandag ❤️

Ja hadde vi visst om at det måtte ned forbi et visst nivå, så hadde vi jo optimalisert behandlingen. Ja må ta Dostinex, hadde de liggende, så heiv i meg en dose da jeg kom hjem fra jobb idag.
Skjønner :/ alt som forlenger en allerede lang prosess er utrolig kjipt!

Ja litt kjedelig men sånn er det , nei per dags dato går jeg på gonal F og fyremadel:) oi wow det var mange egg:) kjedelig at bare 5 av de var store nokk:-( håper jeg også, har bare en som er stor nokk til nå så krysser fingrene at det blir litt til til mandag ❤️
Krysser fingrene for det :-)de vokser jo ca 2 mm per døgn. (Sa gynokologen til meg) Så de kan fort bli større til uka :-D

Spennende å følge med på alle sammen

Det er 1 mnd siden vårt forrige uttak, og jeg sliter fortsatt med vondt i magen (oppblåst vondt). Noen dager merker jeg det nesten ikke, mens andre dager har jeg veldig vondt. Noen dager er jeg også kvalm. Noen som har opplevd det? Er så redd for å spørre Karolinska om det, i frykt for at neste forsøk skal bli utsatt. Jeg skal begynne med nedregulerende nesespray i morgen.

Ved forrige stimulering fikk vi ut 13 egg, hvorav 12 ble befruktet. Kun 3 var gode nok for gentesting, og alle de tre viste seg å ha genefeilen. Jeg har huntington med 50% sannsynlighet for vidreføring. Hvor mange egg fikk dere andre ut, hvor mange ble befruktet, hvor mange ble gentestet og hvor mange var friske?

Spennende å følge med på alle sammen

Det er 1 mnd siden vårt forrige uttak, og jeg sliter fortsatt med vondt i magen (oppblåst vondt). Noen dager merker jeg det nesten ikke, mens andre dager har jeg veldig vondt. Noen dager er jeg også kvalm. Noen som har opplevd det? Er så redd for å spørre Karolinska om det, i frykt for at neste forsøk skal bli utsatt. Jeg skal begynne med nedregulerende nesespray i morgen.

Ved forrige stimulering fikk vi ut 13 egg, hvorav 12 ble befruktet. Kun 3 var gode nok for gentesting, og alle de tre viste seg å ha genefeilen. Jeg har huntington med 50% sannsynlighet for vidreføring. Hvor mange egg fikk dere andre ut, hvor mange ble befruktet, hvor mange ble gentestet og hvor mange var friske?

Hei, ville hørt med legen din eller sykehuset (Karolinska) - har ikke opplevd det du skriver.. Hadde bare mensen smerter noen dager etter.
Vi fikk ut 13 egg sist, og 1 ble til embryo, og det var friskt og vi hadde innsettelse men det ble dessverre ikke graviditet.. skal ha egguttak nå snart. :)

Noen som har telefonnummeret til Karolinska lett tilgjengelig? Fikk mensen på lørdag så skulle hatt ringt for og avtalt sprøytestart.

Det gikk veldig fint ❤️ ja det ble 13 egg ut Og 9 befruktet av de❤️ Så får jeg vite neste uke hvor mange av de er uten min diagnose ❤️
Åååå så bra! Var ikke det et veldig bra resultat? At hele 9 ble befruktet :happy: Spennende, krysser fingrene! Men får dere svar så raskt på om de er friske? Er det kromosomfeil eller genfeil? Trodde det tok noen uker jeg!

Åååå så bra! Var ikke det et veldig bra resultat? At hele 9 ble befruktet :happy: Spennende, krysser fingrene! Men får dere svar så raskt på om de er friske? Er det kromosomfeil eller genfeil? Trodde det tok noen uker jeg!

Fikk høre det var kjempe bra, og at hele 9 egg ble befruktet også var bra❤️ Ble glad før å høre det, så neste uke så får jeg vite om det er noen friske egg:) så krysser fingrene på det. Jeg har en genfeil på kromosom hva med deg?:)

Fikk høre det var kjempe bra, og at hele 9 egg ble befruktet også var bra❤️ Ble glad før å høre det, så neste uke så får jeg vite om det er noen friske egg:) så krysser fingrene på det. Jeg har en genfeil på kromosom hva med deg?:)

så gøy!!:happy: Jeg har kromosomfeil, translokasjon.. så det er kanskje noe annet en deg? Var på egguttak forrige fredag, men ikke fått vite om noen av eggene er befruktet eller noe! Er det jeg som må ta kontakt med de selv? :shifty:

så gøy!!:happy: Jeg har kromosomfeil, translokasjon.. så det er kanskje noe annet en deg? Var på egguttak forrige fredag, men ikke fått vite om noen av eggene er befruktet eller noe! Er det jeg som må ta kontakt med de selv? :shifty:

Ja da er det noe annet en meg:) spennende, hvordan syns du det gikk? du må ringe for de ringer ikke som de sa til meg:)

Ja da er det noe annet en meg:) spennende, hvordan syns du det gikk? du må ringe for de ringer ikke som de sa til meg:)
Uttaket gikk veldig fint, men fikk «bare» ut 5 egg, så har ikke de helt store forhåpningene men! Telte 70 follikler på ultralyd (rundt 15-20 i store nok størrelse), så var litt mer optimistisk, Hehe! Okei, da må jeg bare få ringt i morgen :hungry:

Back
Topp