Petter Uteligger.

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Boen som har sett de første episodene..? Hva synes dere..?

Årh! Jeg skulle se det igår, men glemte meg ut :o
Det virka jo ganske spennende..

Har ikke fått sett enda, men tror det kommer til å bli et superfølsomt program!!! ♡♡♡

Så første episoden i går. Blir å følge med resten (om jeg husker det).

Tror alle episodene ligger ute på sumo (eller hva det heter) gratis. Ellers går det 21:40 på tv2 på mandager. Gjorde det i går i alle fall. ;)

Tror alle episodene ligger ute på sumo (eller hva det heter) gratis. Ellers går det 21:40 på tv2 på mandager. Gjorde det i går i alle fall. ;)
Ja, mener også de sa i går at alle episodene ligger på zumo :)

Syns det ser ut som en veldig spennende og lærerikt program!! Gleder meg til neste episode. Sykt å se menneskene bak uteliggerne på om du skjønner? :p

Helt utrolig hvordan enkelte må leve :(

Syns det ser ut som en veldig spennende og lærerikt program!! Gleder meg til neste episode. Sykt å se menneskene bak uteliggerne på om du skjønner? :p

Helt utrolig hvordan enkelte må leve :(
Har sett første episode nå, og har allerede ledd, grått, fått det "knivstikket" av samvittighet, en oppvekker og sett ting i et nytt perspektiv. Skal garantert se resten!!!!

Har sett første episode nå, og har allerede ledd, grått, fått det "knivstikket" av samvittighet, en oppvekker og sett ting i et nytt perspektiv. Skal garantert se resten!!!!
Ja en oppvekker er det så absolutt!! Alle burde se det programmet! Kjenner jeg blir flau over mine tanker som kommer så fort og automatisk om andre mennesker..

Såg nesten heile i går, men ei jente var ikkje så keen på at mammaen skulle få aleinetid. Skal prøve å følge med på dei andre episodane.

Jeg også! Vekker virkelig et bredt spekter av følelser. Vi så alle episodene på rad i går kveld :)

Så på det, og kommer til å fortsette med det:) Utrolig spennende prosjekt! Rørende, og det får en virkelig til å tenke♡ De menneskene vi ser på gata er mennesker de og!! På lik linje med meg og deg!

Går dette andre steder enn sumo? Har ikkje abonnement på det. Men virkelig et bra og oppvekkende program.

Back
Topp