• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Petter Uteligger.

Har sett ferdig nå, og er seriøsy så rørt og truffet av den serien! Så viktig program, som alle burde se!!!

Vi har sumo og så tre episoder på rappen her om dagen, for et utrolig program! Lærerikt, spennende, vondt og godt. Det åpner nok mange øyne det programmet der. Gleder meg til å se flere episoder!

Det er nok et godt program. Men en del av deltagerne er rusavhengige. Jeg synes det er på kanten å utlevere enkelte situasjoner slik det blir gjort. Så jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Akkurat som jeg synes Tangerudbakken er et fint program, men også ganske utleverende.

Så på det, og kommer til å fortsette med det:) Utrolig spennende prosjekt! Rørende, og det får en virkelig til å tenke♡ De menneskene vi ser på gata er mennesker de og!! På lik linje med meg og deg!
Synes det er trist om det må et slikt program som dette til for at folk skal innse det. Det er ganske tilfeldig hvem som klarer seg og hvem som havner på skråplanet her i verden.

Vi måtte inn og se resten av episodene på sumo :) var så bra!

Det er nok et godt program. Men en del av deltagerne er rusavhengige. Jeg synes det er på kanten å utlevere enkelte situasjoner slik det blir gjort. Så jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Akkurat som jeg synes Tangerudbakken er et fint program, men også ganske utleverende.
Nå er det jo det som er hele poenget da. Å gi de rusavhengige og hjemløse her i landet et ansikt, å menneskeliggjøre dem. I dag blir de sett på som " en pest og en plage" av mange. Program som dette har hittil virket til å kun gjøre en positiv innvirkning på dems liv! Så da er jeg helt for det :-)

Synes det er trist om det må et slikt program som dette til for at folk skal innse det. Det er ganske tilfeldig hvem som klarer seg og hvem som havner på skråplanet her i verden.
Ja, det er trist, men i dag er det faktisk det som må til. Jeg for min del blir rørt av personene og historiene, jeg har selv sitti og snakket med enkelte av de son har havnet på en utfordrende vei her i livet mens jeg har vært i Oslo, og det er historier som faktisk flere har godt av å se og høre :)

Som tidligere ansatt i rusomsorgen må jeg likevel si at jeg synes programmet er på kanten av hva jeg synes er OK.

Kjempefin serie som gav meg et litt nytt perspektiv på livet til de på gata ❤️

Hvorfor det? :) er også nysgjerrig... :)
Fordi jeg er ikke helt sikker på om de som utleverer seg selv og sitt eget liv vil synes det er OK i ettertid. Og det er eksempler på tidligere dokumentarer med rusavhengige som er med hvor det er folk som angrer etter å ha fått endret livet sitt.

Har ikke fått sett denne, men skjønner jo at det er noe man bør få med seg.
Går den bare på Sumo?

Back
Topp