Boen som har sett de første episodene..? Hva synes dere..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mener også de sa i går at alle episodene ligger på zumoTror alle episodene ligger ute på sumo (eller hva det heter) gratis. Ellers går det 21:40 på tv2 på mandager. Gjorde det i går i alle fall.![]()
Har sett første episode nå, og har allerede ledd, grått, fått det "knivstikket" av samvittighet, en oppvekker og sett ting i et nytt perspektiv. Skal garantert se resten!!!!Syns det ser ut som en veldig spennende og lærerikt program!! Gleder meg til neste episode. Sykt å se menneskene bak uteliggerne på om du skjønner?![]()
Helt utrolig hvordan enkelte må leve![]()
Ja en oppvekker er det så absolutt!! Alle burde se det programmet! Kjenner jeg blir flau over mine tanker som kommer så fort og automatisk om andre mennesker..Har sett første episode nå, og har allerede ledd, grått, fått det "knivstikket" av samvittighet, en oppvekker og sett ting i et nytt perspektiv. Skal garantert se resten!!!!
Jeg også! Vekker virkelig et bredt spekter av følelser. Vi så alle episodene på rad i går kveldHar sett første episode nå, og har allerede ledd, grått, fått det "knivstikket" av samvittighet, en oppvekker og sett ting i et nytt perspektiv. Skal garantert se resten!!!!
Går på TV2nettGår det i reprise tro ?