Permisjonstiden

Bor ikke langt fra Ålesund :) har klatret mye i Sparebanken Møre Arena, men har hatt noen år uten pga en skade etter et fall på vei ned fra fjellet etter klatring. Slete mye etter det. Nå har jeg og samboer planer om å starte litt i det små (må starte en plass etter noen år uten) etter jenta har kommet til verden :)
Blir langt å dra om man skal få til å klatre sammen, men hadde vært gøy ja :D

Det som er fint med klatring, iallfall inne, er at man ikke er avhengig av nivået til de man klatrer med :D
 
24 her også ja. Jeg har ikke vært på helsestasjonen ennå men mener det er Furuset jeg blir å holde til på ja :) Får oppfølging av jm på ABC-klinikken.
Ah, du skal føde på ABC-klinikken!? Spennende :) hadde vært moro om vi kom i samme barselgruppe, men om vi ikke tilhører samme helsestasjon er vel ikke det spesielt sannsynlig. Men, som flere allerede har skrevet så er det jo uansett mulig å få til et treff for oss som er her! Det er jeg veldig med på!
 
Jeg er i uke 36, og har allerede blitt innvitert av jordmor til gravidtreff med gjengen jeg var på omvisning på sykehuset sammen med. Det er samme gjengen jeg havner i barselgruppe sammen med (Noen av de, om noen velger å ikke bli med). Sånn er det hvertfall her i Steinkjer, vet ikke med resten av landet. Hverdagen med den lille gleder jeg meg til, håper vi blir kjent med mødre å barn på barseltreff, samt at jeg gleder meg veldig til å starte å trene igjen når jeg er klar for det.
 
Permisjonstiden går altfor fort:( . Noen som er enig?
Oh yes! Tiden flyr. Glad jeg ikke skal på jobb igjen før i august! Virkelig storkoser meg hjemme, selv om det innimellom er litt styrete.
 
Oh yes! Tiden flyr. Glad jeg ikke skal på jobb igjen før i august! Virkelig storkoser meg hjemme, selv om det innimellom er litt styrete.
Samme her. Starter opp igjen samtidig som skolen, men slik som tida flyr så er det jo bare ett knips unna...
 
Har dere tatt med lille og klatret? Her har vi ikke komt igang ennå.

Ja, har vært et par ganger på Holmen der en kan passe på baby mens den andre klatrer med en "selvsikringsgreie". Har også prøvd meg på buldring på klatreverket, men bor i Drammen så det er langt å kjøre, småen sover på vei bort og våknet når jeg skulle buldre, så det ble litt halvhjerta. Jeg og Plomme skal klatre sammen på Holmen på fredag. Hvor bor du? Vil du være med??? Bra med tre stk!
 
Ja, har vært et par ganger på Holmen der en kan passe på baby mens den andre klatrer med en "selvsikringsgreie". Har også prøvd meg på buldring på klatreverket, men bor i Drammen så det er langt å kjøre, småen sover på vei bort og våknet når jeg skulle buldre, så det ble litt halvhjerta. Jeg og Plomme skal klatre sammen på Holmen på fredag. Hvor bor du? Vil du være med??? Bra med tre stk!
Ikke helt vellykket da :p
Så koselig! Jeg skulle gjerne blitt med, men bor på Sunnmøre..så litt langt for en tur i veggen
 
Ikke helt vellykket da :p
Så koselig! Jeg skulle gjerne blitt med, men bor på Sunnmøre..så litt langt for en tur i veggen

Ja, det blir litt langt :p

Men lykke til med oppstart. Det var hvertfall skremmende dårlig tilstand på kjernemusklatur og styrke her hos meg!!!
 
Permisjonstiden går altfor fort:( . Noen som er enig?
Går alt for fort! Jeg har tatt ut 6 uker ferie etter permisjon, så jeg får halvannen måned lengre. Ellers hadde jeg vært ferdig i slutten av mai allerede...
 
Back
Topp