Min blir i hvert fall det.Blir ikke ungene fort utålmodige på kafé..? Skjønner godt tankegangen din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min blir i hvert fall det.Blir ikke ungene fort utålmodige på kafé..? Skjønner godt tankegangen din![]()
Jeg var nok heldig med barselgruppa, hyggelige og inspirerende jenter! Og veldig greit å kombinere det med babysvømmingSå koselig å dra på babysvømming med barselgruppen.Her møttes vi en gang, og på grunn av veldig ulike syn på hva man kan finne på som barselgruppe ble det med det. Så helt greit i grunn å ikke bruke tid på å sitte på bakeren en gang i uken, kjenner jeg
Liker lillemann babysvømming? Er det godt og varmt vann? Trene med baby høres lurt ut. Burde begynne med det jeg og..
Jeg var nok heldig med barselgruppa, hyggelige og inspirerende jenter! Og veldig greit å kombinere det med babysvømmingVannet på Bøler badet er ca 33 grader, litt under temperaturen i terapibasseng. Fasilitetene er ikke spesielt tilrettelagt for babyer, men det fungerer helt greit. Lillemann eeeeelsker det! Mye styr for en halvtime i bassenget, men det er en av de koseligste halvtimene vi har i uka, så da er det verdt det.
Der vi bader var det fra 2mndSå hyggelig å komme i en sånn gruppeSist gang, med storesøster, kom jeg i gruppe med damer som var 12-14 år eldre enn meg (var selv 26 år), så var forberedt på at barselgruppe nødvendigvis ikke var "min greie". Men nå var det jo andre ting som gjorde at det ikke fungerte denne gangen. Men den gang da lagde jeg og en jeg møtte på sykehuset vår egen gruppe som fant på masse hyggelige ting. Og det er jo veldig hyggelig å finne på ting med andre når man har permisjon. Men det kan ikke bare være bakeren, syns jeg
Babysvømming er jo sånn sett en super aktivitet med barselgruppen kan jeg se for meg.
Så gøy at han syns det er så stas! Når begynner man med babysvømming egentlig? Jeg har det for meg at de må være vaksinert, men det er helt sikkert bare en fiks ide jeg har33 grader høres overkommelig ut.
![]()
Vi er allerede på kurs nr 2Så hyggelig å komme i en sånn gruppeSist gang, med storesøster, kom jeg i gruppe med damer som var 12-14 år eldre enn meg (var selv 26 år), så var forberedt på at barselgruppe nødvendigvis ikke var "min greie". Men nå var det jo andre ting som gjorde at det ikke fungerte denne gangen. Men den gang da lagde jeg og en jeg møtte på sykehuset vår egen gruppe som fant på masse hyggelige ting. Og det er jo veldig hyggelig å finne på ting med andre når man har permisjon. Men det kan ikke bare være bakeren, syns jeg
Babysvømming er jo sånn sett en super aktivitet med barselgruppen kan jeg se for meg.
Så gøy at han syns det er så stas! Når begynner man med babysvømming egentlig? Jeg har det for meg at de må være vaksinert, men det er helt sikkert bare en fiks ide jeg har33 grader høres overkommelig ut.
![]()