Permisjonssøknad

Har søkt og fikk raskt svar. Valgte 80%
 
Blæh, jeg har blingsa på ferie, dvs, fått feil tall fra økonomiansvarlig på jobben. Får ringe i morra
 
Jeg skjønner ikke helt det der for sist jobbet jeg 95% i 6 av de 10 siste månedene før termin. På foreldrepengekalkulatoren stod det at jeg da skulle få 3000 i uken. Nå har jeg jobbet 80%, men nå står det 1600kr... :S Sist tok jeg jo 100% dekningsgrad, men jeg regnet ut med det alternativet også. Likevel langt under 3000...
På foreldrepengekalkulatoren står det også at jeg får mellom tusen og totusen i uka, husker ikke helt.. Men så står det at det er så og så stort avvik mellom lønn siste tre år og nåværende lønn, at resultatet på foreldrepengekalkulatoren kan være feil. Andre steder står det jo at de bruker skjønn i slike vurderinger og baserer seg ikke utelukkende på utregning i forhold til lønn siste 3 år.. Andre jeg har snakket med sier de tar den utregninga man kommer best ut med.. Men jeg tør liksom ikke helt å stole på det da, før jeg eventuelt ser det selv.. Det har jo en del å si for vår økonomi de neste månedene :-S
 
Fått godkjent søknaden i dag og der står det at jeg får 1687kr dagen. For min del spiller det ingen rolle, arbeider i kommunen så får lønn av kommunen som vanlig også betaler NAV kommunen igjen:) men får de fleste vanlig lønn eller penger direkte fra NAV? Taper du noe på den løsningen eller blir det ca det samme?
 
Fått godkjent søknaden i dag og der står det at jeg får 1687kr dagen. For min del spiller det ingen rolle, arbeider i kommunen så får lønn av kommunen som vanlig også betaler NAV kommunen igjen:) men får de fleste vanlig lønn eller penger direkte fra NAV? Taper du noe på den løsningen eller blir det ca det samme?
Får vanlig lønn fra arb.giver.. får vel fullt med feriepenger neste år, så vinner vel heller på det..
 
Sendte i dag jeg også :) er 31+ 2 så jeg har ikke vært så rask!

Bra du har fått sendt også. :) Uff, håper de ikke blir sure fordi jeg går ut i permisjon om, oi, faktisk tre uker! :S (begynner på uke 34 imorgen) Håper de ikke svetter på navkontoret. :p
 
Fått godkjent søknaden i dag og der står det at jeg får 1687kr dagen. For min del spiller det ingen rolle, arbeider i kommunen så får lønn av kommunen som vanlig også betaler NAV kommunen igjen:) men får de fleste vanlig lønn eller penger direkte fra NAV? Taper du noe på den løsningen eller blir det ca det samme?

Jeg får lønn fra arb.giver, så vil ikke merke no forskjell i lønn ;)
 
Søkte som engangsstønad idag -uke 30.. og tenkte vi skulle skrive når kjæresten skulle ta sin men han kunne visst ikke gå ut i pappa perm før jeg var ute i jobb.. :s merkelige greier..
 
Back
Topp