Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 uker før din permisjon er ferdig tror jeg..Men mannen skal ikke søke nå sant? Når skal han sende inn? Blir helg forvirra jeg vi har valgt 100% siden mannen taper så mye i mnd på 80%
Samme har vi gjortHar begynt å se på det i dag og skal sende inn i løpet av uken med 80 prosent dekning og ferier greier vi å strekke det til bhg-start i august 2016
De røde dagene tell så du må telle med de trur jegEr det man selv som bestemmer når man går ut i permisjon? Altså jeg er klar over at det er minst tre uker før termin man må gå ut. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne når det er påske midt inni der.. Teller de røde dagene med, eller skal man ut i permisjon mer enn de tre ukene pga de røde dagene?
Man kan jo gå ut inntil 12 uker før termin også, så man bestemmer selv.. men for å få mest mulig tid bør man ta minimum som er 3 uker før.. og permisjon tar desverre ingen hensyn til røde dager.. men hvis de røde dagene kommer rett før perm får du jo de dagene fri som normaltEr det man selv som bestemmer når man går ut i permisjon? Altså jeg er klar over at det er minst tre uker før termin man må gå ut. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne når det er påske midt inni der.. Teller de røde dagene med, eller skal man ut i permisjon mer enn de tre ukene pga de røde dagene?
Neida.. jeg søkte rundt 31 uker selv.. selv om jeg faktisk pleier å være tidlig ute.. men får lønn fra jobben da..Er 30 uker akkurat i dag, er det veldig seint å sende inn søknad nå til uka? er alltid så forbaska treig når det kommer til å søke på ting som dette:/