Permisjonssøknad

Går for 100% :-)

Har ikke søkt enda, sniker fra Mai, så litt mer tid å gå på :-) men har tenkt å velge 100% for vi vil gjerne ha barn nr 2 ganske kjapt, og da vet jeg ikke hvor lang tid det vil ta før det er på veg, så føler meg sikrere økonomisk for nr 2 når vi tar 100% :-)

Søkte for...3 uker siden? 100 %, har ikke hørt noe enda, men vet at søknaden var i orden da jeg ringte NAV for å sjekke. Stoler ikke helt på at arbeidsgiver fylte ut riktige opplysninger i skjema om inntektsopplysninger :-P

Men mannen skal ikke søke nå sant? Når skal han sende inn? Blir helg forvirra jeg :p vi har valgt 100% siden mannen taper så mye i mnd på 80%

Men mannen skal ikke søke nå sant? Når skal han sende inn? Blir helg forvirra jeg :p vi har valgt 100% siden mannen taper så mye i mnd på 80%
6 uker før din permisjon er ferdig tror jeg..

NAV anbefaler at man venter med å søke pappapermen til det nærmer seg, mener også å huske at det er 6 uker før din er ferdig :) Dette i forhold til at mannens lønn skal bli riktig, kan fort være endringer på nesten et år :)

Jeg har søkt, 100%. Har termin 30 april, også tar mannen 8 uker ulønna, så da fungerer det med 100%. Søkte i forrige uke, så har ikke hørt noe. Er det noen som vet hvordan det er når jeg går opp i lønn fra 1.8? Pga ansiennitet..

har ikke søkt enda.. aner ikke hva vi skal velge og hva som skal skrives hvor.. jeg får jo engangsstønad men skjønner hva hva som skal skrives hvor på verken min eller hans søknad

Er det man selv som bestemmer når man går ut i permisjon? Altså jeg er klar over at det er minst tre uker før termin man må gå ut. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne når det er påske midt inni der.. Teller de røde dagene med, eller skal man ut i permisjon mer enn de tre ukene pga de røde dagene?

Er det man selv som bestemmer når man går ut i permisjon? Altså jeg er klar over at det er minst tre uker før termin man må gå ut. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne når det er påske midt inni der.. Teller de røde dagene med, eller skal man ut i permisjon mer enn de tre ukene pga de røde dagene?
De røde dagene tell så du må telle med de trur jeg

Man kan jo gå ut inntil 12 uker før termin også, så man bestemmer selv.. men for å få mest mulig tid bør man ta minimum som er 3 uker før.. og permisjon tar desverre ingen hensyn til røde dager.. men hvis de røde dagene kommer rett før perm får du jo de dagene fri som normalt

Er 30 uker akkurat i dag, er det veldig seint å sende inn søknad nå til uka? er alltid så forbaska treig når det kommer til å søke på ting som dette:/

Er 30 uker akkurat i dag, er det veldig seint å sende inn søknad nå til uka? er alltid så forbaska treig når det kommer til å søke på ting som dette:/
Neida.. jeg søkte rundt 31 uker selv.. selv om jeg faktisk pleier å være tidlig ute.. men får lønn fra jobben da..

Back
Topp