Permisjonssøknad

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Har alle her søkt om permisjonspenger? Jeg er jo så vannvittig treg, så skal få satt i gang med det denne uken her ;) heldigvis så er det en liten kommune, så behandlingstiddn pleier å være kort :) hva velger dere? 80-100%?

Sorry, feil!! Vi velger 100%!!

Last edited:
Jeg har søkt, og fått det godkjent :-) Gikk ganske fort her også!
Valgte 100% vi da :-)

Jeg husker med gru forrige søking, så jeg bare utsetter og utsetter :p

Vi velger 100%, og antagelig tar mannen mesteparten av permisjonen, fordi jeg går på AAP, og blir nok ikke friskmeldt etter endt graviditet heller.

Vi er kjempe trege med å søke :-P vi MÅ gjøre det denne uken! Vi skal ha 100% lønn, men jeg skal gå hjemme i ulønnet permisjon i tre-fire mnd i tillegg.

Jeg søkte forrige uke. Valgte 100%. Tapte vel 19000kr på å velge 80% + at jeg ikke har jobb når permisjonen er ferdig...

Søkte for 2 uker siden. Valgte 80% da vi tapte nesten 15000 på å ta 100% så får jeg heller ta litt ulønnet permisjon.

Bor i en bygd, så satser på det går fort. Har ikke søkt ennå, men til mitt forsvar har jeg ventet på underskrift fra mannen. :P MÅ få sent det denne uka! Er jo egentlig fylt ut ferdig.
Vi velger 80% denne gangen.

Skal prøve å få sendt den i løpet av denne uken..så treig av meg. Og nå må jeg vente på papirene fra jobben, de er jo så evneveike at jeg blir gal!!! Hvor vanskelig er det å svare på noen enkle spørsmål som sier seg selv. Jeg har tom måtte ta ut papirene og sende det til de i posten. Trodde ikke skulle være nødvendig.

Bor i en bygd, så satser på det går fort. Har ikke søkt ennå, men til mitt forsvar har jeg ventet på underskrift fra mannen. :P MÅ få sent det denne uka! Er jo egentlig fylt ut ferdig.
Vi velger 80% denne gangen.
Her jeg oversett noe? Underskrift fra mannen?

Treig.no!!!

Den er hos arbeidsgiver
For signering. Jeg søker om alt med en gang. Foreldrepenger, stopp av permisjon, gradering og ferie! Men den er vel feil.

Velger 100% men skal ha mesteparten av permisjonen gradert så lengdemessig vil det tilsvare å ta 80%

Søkte for 2 uker siden. Valgte 80% da vi tapte nesten 15000 på å ta 100% så får jeg heller ta litt ulønnet permisjon.
hmm nei vent 100% vr det vi tok. gud nå håper jeg ikke at jeg har vært så fjern at jeg har skrevet 80% på søknaden... er det et sted jeg kan sjekke det jeg har sendt inn????

vi tok 80% da jeg ønsker å gå lengst mulig hjemme :) Taper litt på det da, men tror nok det blir verdt det :) Har ikke fått godkjent enda, søkte for 6 uker siden tror jeg..

Back
Topp