Håper det for din del da! Deilig å være ferdig med hele greia!Juuuhuuu da var min levert i dag!
Lurer veldig på hva jeg får utbetalt. Slik det ser ut får jeg utbetalt 30k mer i mnd enn hva jeg får som lønn nå. Pga tidligere arbeidsforhold...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det for din del da! Deilig å være ferdig med hele greia!Juuuhuuu da var min levert i dag!
Lurer veldig på hva jeg får utbetalt. Slik det ser ut får jeg utbetalt 30k mer i mnd enn hva jeg får som lønn nå. Pga tidligere arbeidsforhold...
Hehe.. ja! Det håper jeg og ;-) men da får vi vel beskjed!Jeg har også levert søknaden i dag Får bare håpe at jeg ikke har gjort noe feil
Så braLeverte min forrige uke
Deilig detSå bra
Supert! Deilig at du vet alt er i orden!Leverte min 23.01.15, og fikk vedtaket i dag
Ja, liker å ha ting i orden i god tid, så må si meg imponert over nav halden sin responstid ;-)Supert! Deilig at du vet alt er i orden!
Jepp.. jeg og! Synes jeg var treig som ikke leverte søknaden før i 31. UkeJa, liker å ha ting i orden i god tid, så må si meg imponert over nav halden sin responstid ;-)
Hvis de ikke har gjort det, får du bare et brev av nav om at de har mottatt din søknad og at de venter inntektsopplysninger fra din arbeidsgiver som må inn til en gitt datoOi, så flott! Sendte den på torsdag kveld jeg.. tenkte å høre på jobb denne uka om de har sendt inn inntektsskjemaet
De regner de i fra 3uker før permisjonBegynner man å regne de 59 ukene ( 80% dekning) fra man går ut i permisjon 3 uker før termin eller teller man frå termindato eller den dagen barnet blir født?
3 uker før terminBegynner man å regne de 59 ukene ( 80% dekning) fra man går ut i permisjon 3 uker før termin eller teller man frå termindato eller den dagen barnet blir født?