Hmmm... Da burde jeg fått nå da...Ja, får et brev om at den er mottatt vosdtnok.. innen 2 uker eller no.. og hvor lang behandlingstid de har..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... Da burde jeg fått nå da...Ja, får et brev om at den er mottatt vosdtnok.. innen 2 uker eller no.. og hvor lang behandlingstid de har..
Sendte du per post eller elektronisk?Hmmm... Da burde jeg fått nå da...
Per post gammeldags vettu....Sendte du per post eller elektronisk?
Av erfaring tar det litt tid, siden det sendes nasjonalt sted for scanning før lokalkontoret får det.. men er ikke verre enn å ringe og spørre hvis det drøyerPer post gammeldags vettu....
Det går ikke, du har 4 uker + 1 dag, ville heller delt det opp30+2, så er vel på tide å søke.. arb.giver ville at jeg skulle ta all ferien min etter permisjonen og ikke ha opphold. Noen som har erfaring med det?
Det går ikke, du har 4 uker + 1 dag, ville heller delt det opp
Ja det går tenkte feil !Det går fint an å ta ferie etter permisjon?
Det går ikke, du har 4 uker + 1 dag, ville heller delt det opp
Det går fint an å ta ferie etter permisjon?
Puh.. begynte å lure nå!Ja det går tenkte feil !
Dette ble mye jeg ikke har hørt om.. fedrekvoten kan vel utsettes når mannen er i arbeid??? Jeg har tenkt til å forlenge perm med ferie før mannen begynner sin perm, siden han må jobbe endel mnd på nyåret.. æsj.. hater dette rotet!Har fått vedtaket nå, men jeg hadde fylt ut feil ifb med utsettelse pga ferie, så de har bare godkjent hele permisjonen sammenhengende. Men venter nå med å fylle ut søknad om utsettelse til hun er født, så slipper jeg flere endringer. Har snakket med NAV og tror jeg har skjønt reglene nå.. sukk kan få utsettelse på grunn av lovbestemt ferie(21 dager, eller 4 uker og 1 dag) og inntil 10 dager overført ferie fra 2014. Og hvis jeg da kommer over på andre siden av årsskiftet, til 2016, kan jeg få nye 21 dager utsettelse.
Visstnok ifølge damen kunne ikke fedrekvoten utsettes pga mors ferieuttak, kun pga fars eget ferieuttak, så tenker da at det er best å ta ferie midt inne i permisjonen(tar den på slutten av året og begynnelsen av 2016), så får fedrekvoten begynne rett etter ferdig uttak av fellesperioden.
Det er mye man skal sette seg inn før foreldrepermisjonen føles så "fleksibel" som de påstår at den er...
BeklagerPuh.. begynte å lure nå!
Hehehe.. går braBeklager
Dette ble mye jeg ikke har hørt om.. fedrekvoten kan vel utsettes når mannen er i arbeid??? Jeg har tenkt til å forlenge perm med ferie før mannen begynner sin perm, siden han må jobbe endel mnd på nyåret.. æsj.. hater dette rotet!
Absolutt.. det ordner seg nokja det tror jeg, står jo på skjema at 100% arbeid er utsettelsesgrunn. hmm litt rart at hun hang seg opp i det egentlig..
Arbeidsgiver kan ikke si noe på hvordan du legger opp permisjonen din30+2, så er vel på tide å søke.. arb.giver ville at jeg skulle ta all ferien min etter permisjonen og ikke ha opphold. Noen som har erfaring med det?
Jeg vet det.. men dersom det ikke utgjør no på mine fordeler, spiller det ingen rolle for meg.. vinner heller noen dager på det siden jeg da har ferie i jula og har fri røde dager uten å bruke feriedagerArbeidsgiver kan ikke si noe på hvordan du legger opp permisjonen din
Da forstår jegJeg vet det.. men dersom det ikke utgjør no på mine fordeler, spiller det ingen rolle for meg.. vinner heller noen dager på det siden jeg da har ferie i jula og har fri røde dager uten å bruke feriedager
Oi, så flott! Sendte den på torsdag kveld jeg.. tenkte å høre på jobb denne uka om de har sendt inn inntektsskjemaetJeg sendte min søknad inn elektronisk for 2 uker siden, og i dag fikk jeg beskjed om at den var innvilget så fort gikk det ikke med nr1. Jeg tar ferien min etter endt permisjon, da det ble mindre krøll med papirarbeidet