Permisjonssøknad

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
30+2, så er vel på tide å søke.. arb.giver ville at jeg skulle ta all ferien min etter permisjonen og ikke ha opphold. Noen som har erfaring med det?

I utgangspunktet har vel ikke arbeidsgiver så mye de skulle sagt om hvordan du velger å gjøre det ;) men i praksis spiller det vel liten rolle når man har ferien sin.

I utgangspunktet har vel ikke arbeidsgiver så mye de skulle sagt om hvordan du velger å gjøre det ;) men i praksis spiller det vel liten rolle når man har ferien sin.
Ja, det er jo bare for at de ikke skal få pause i utbetalingen..

Jeg har heller ikke søkt enda og er like langt som deg ;) Jeg hadde planer om å ta 16 feriedager og flytte over 10 til 2016. Venter med å søke NAV om ferie til snuppa er født. Kommer a før tida så mister jeg jo permisjonstid! Tar ferien uansett etter min permisjon ;)

Jeg har heller ikke søkt enda og er like langt som deg ;) Jeg hadde planer om å ta 16 feriedager og flytte over 10 til 2016. Venter med å søke NAV om ferie til snuppa er født. Kommer a før tida så mister jeg jo permisjonstid! Tar ferien uansett etter min permisjon ;)
Hvis du tar ferien etter permisjonen trenger du jo ikke søke nav om det.. men hvis du skal ta 16 dager og utsette permisjonen tilsvarende må du jo søke..

Det har vel arbeidsgiver strengt tatt ikke noe med? Men hvis du syns det er greit, så er det vel bare å kjøre på. ;) Jeg tok ut ferien i juli sist da jeg hadde termin i mars.

Hvis du tar ferien etter permisjonen trenger du jo ikke søke nav om det.. men hvis du skal ta 16 dager og utsette permisjonen tilsvarende må du jo søke..

Men hvis jeg ikke sier i fra om ferie så starter permisjon til samboern tidligere enn planlagt!?

30+2, så er vel på tide å søke.. arb.giver ville at jeg skulle ta all ferien min etter permisjonen og ikke ha opphold. Noen som har erfaring med det?
Jeg hadde det sist. Fikk selvfølgelig velge når jeg ville ha ferien, med en gang etter perm eller spare den. Det er lettere mtp søknaden til NAV også

Ja, da har jeg sendt inn søknaden.. håper jeg har gjort alt rett - krysset av både for inntektsgivende arbeid + sykepenger under punkt 2 (siden jeg jo har vært sykemeldt delvis siste halve året).. skulle vært en god veileder til det tullete skjemaet!

Jeg har søkt utsettelse pga. ferie og jeg skal søke utsettelse fordi pappaen skal ta ut sin permisjon inne i fellesperioden. Har enda ikke fått godkjent søknaden, men tror ikke det er så mye de kan gjøre med det :) Jeg får uansett utbetalt permisjonen direkte fra arbeidsgiver, sånn at jeg vil få feriepenger utbetalt i de ukene jeg har opphold.

Ja, da har jeg sendt inn søknaden.. håper jeg har gjort alt rett - krysset av både for inntektsgivende arbeid + sykepenger under punkt 2 (siden jeg jo har vært sykemeldt delvis siste halve året).. skulle vært en god veileder til det tullete skjemaet!
Obs! Kryssa ikke av for sykepenger under punkt to... Har selv vært sykemeldt lenge nå! Da får jeg vel den i retur da :(

Obs! Kryssa ikke av for sykepenger under punkt to... Har selv vært sykemeldt lenge nå! Da får jeg vel den i retur da :(
Eller det er jeg som har gjort feil.. time will show

Kryssa også av for sykepenger da jeg har vært sykmeldt lenge nå. Må vel bli riktig det:)
Håper det ;-) bare ville få det unna.. ordner seg nok :-) bare den treige jobben min sender inn inntektsopplysningene innen fristen!

Noen som please kan fylle ut og sende søknaden for meg? :P Jeg har lastet ned skjemaene, men herlighet for et tiltak å fylle dem ut...! Jeg tok kopi av søknaden til både meg og mannen sist, så kan se hva jeg skrev der, da... Jeg er så dårlig med papirer...

Forresten, får man no form for svar at de har mottatt søknaden??
Ja, får et brev om at den er mottatt vosdtnok.. innen 2 uker eller no.. og hvor lang behandlingstid de har..

Back
Topp