Permisjonsfordeling

Planlegger å ta 3+15+16 uker, altså hele mødrekvote og felleskvote. Da har jeg etter planen permisjon til midten av mai. Og så kan jeg forlenge med noe ulønnet eller ferie før far tar sin del. Jeg får foreldrestipend fra lånekassen så lenge han ikke starter fedrekvote :happy: Håper på barnehageplass fra august, men at mini ikke begynner før september.
 
Før jeg skulle i permisjon sist, så kunne jeg «mikse og trikse» i en sånn permisjonskalender på nav, uten å logge inn e.l. Klarer ikke finne denne nå. Er det noen som vet om denne ikke finnes lenger eller evt hvor man finner den? :)
 
Før jeg skulle i permisjon sist, så kunne jeg «mikse og trikse» i en sånn permisjonskalender på nav, uten å logge inn e.l. Klarer ikke finne denne nå. Er det noen som vet om denne ikke finnes lenger eller evt hvor man finner den? :)
Planleggeren er borte, fordi den ble for dyr å utvikle til å henge med i lovendringene.

Fra uke 22+0 kan du bruke søknaden som planlegger, uten å sende inn :happy:
 
Før jeg skulle i permisjon sist, så kunne jeg «mikse og trikse» i en sånn permisjonskalender på nav, uten å logge inn e.l. Klarer ikke finne denne nå. Er det noen som vet om denne ikke finnes lenger eller evt hvor man finner den? :)
Jeg troooor den er borte.. Har leitet selv uten å finne den...
 
Fra 1.juli så er søknaden om foreldrepenger oppdatert i henhold til nytt regelverk.


Men termin 7.okt må jeg bestemme meg for jobbretur enten 9.mai med 100% eller 7.juli med 80%. Pluss 4 uker ferie. Vanskelig!!!
 
Back
Topp