Permisjon

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
Nå har flere av oss startet opp permisjonen sin. Hva fyller dere dagene med? Jeg synes det er så uvant å ha fri :p

Nå har flere av oss startet opp permisjonen sin. Hva fyller dere dagene med? Jeg synes det er så uvant å ha fri :p

Har ikke gått ut i permisjon enda, men har vært sykmld 100 % de siste mnd'ene.. Og jeg mangler IKKE ting å fylle dagene med gitt. Men nå er del Vel derfor jeg er sykemeldt også ;) har enormt lite energi så må ha masse pauser mellom Gjøremål samt at jeg ofte har så lite energi at jeg ikke fungerer til noe :)

Jeg handler julegaver, gaver til pakkekalender som jeg lager til min bedre halvdel, baker, vasker, gjør klar til hun lille i magen kommer :) Ellers så slapper jeg av og har middagen klar til gubben kommer hjem fra jobb.

Har ikke gått ut i permisjon enda, men har vært sykmld 100 % de siste mnd'ene.. Og jeg mangler IKKE ting å fylle dagene med gitt. Men nå er del Vel derfor jeg er sykemeldt også ;) har enormt lite energi så må ha masse pauser mellom Gjøremål samt at jeg ofte har så lite energi at jeg ikke fungerer til noe :)

Jeg bare qouter det du sa jeg for det er identisk med mi situasjon :)

Jeg bare qouter det du sa jeg for det er identisk med mi situasjon :)

Sikkert lurt å hvile mye uansett, det er i alle fall det folk råder meg til :p Er bare så rastløs :) Har fått rydda en del og vasket litt klær i dag da :D

Jeg handler julegaver, gaver til pakkekalender som jeg lager til min bedre halvdel, baker, vasker, gjør klar til hun lille i magen kommer :) Ellers så slapper jeg av og har middagen klar til gubben kommer hjem fra jobb.
Skal begynne med litt juleforberedelser jeg og. Fikk så julestemning i dag, når det plutselig kom snø :)

Jeg går ut først om 1,5 uke. Jobber 50% frem til dess, men hjemmefra. Har mer enn nok med de 3-4 timene jobb om dagen + matlaging, lekser med unger, fritidsaktiviteter osv. Gleder meg veldig til jeg kan legge helt fra meg jobben! Da skal jeg prøve å få ordnet resten av julegavene og forhåpentlig vis rekker jeg noen kafeturer med venninner.

Det går mye i husarbeid her. Gjør et eller annet hver dag. Sorterer i kommoder og klesskap, vasker klær, går gjennom klærne til storesøster og pakker bort det som begynner å bli smått. Slapper av en del siden jeg ikke sover om natten. Pakker inn julegaver, lager lister (middag, julegaver, lager en liten to-do list for hver uke for å få ro i hodet).
Ellers er det middag klar til mann og barn kommer hjem og koselig aktivitet som tegning, perling, spill osv til Barne-TV begynner :)
Vil understreke at jeg ikke er så manisk på rydding og listeskriving til vanlig!! Er egentlig veldig rotete av meg og synes husarbeid er et ork :P Må være noe i de redebygginggreiene, for dette er ikke meg :P

Om noen har tips til serier de liker så kom gjerne med dem. På tide å slappe av litt nå framover

Åh, som jeg gleder meg til permisjon! Planene mine er å bake både boller og julebakst, vaske og rydde og stelle til minien kommer, og ikke minst å slappe av ;p Så gjenstår det å se hvor mange dager som rekker å gå før jeg begynner å kjede meg litt :p

Back
Topp