Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har flere av oss startet opp permisjonen sin. Hva fyller dere dagene med? Jeg synes det er så uvant å ha fri![]()
Nå har flere av oss startet opp permisjonen sin. Hva fyller dere dagene med? Jeg synes det er så uvant å ha fri![]()
Har ikke gått ut i permisjon enda, men har vært sykmld 100 % de siste mnd'ene.. Og jeg mangler IKKE ting å fylle dagene med gitt. Men nå er del Vel derfor jeg er sykemeldt ogsåhar enormt lite energi så må ha masse pauser mellom Gjøremål samt at jeg ofte har så lite energi at jeg ikke fungerer til noe
![]()
Har ikke gått ut i permisjon enda, men har vært sykmld 100 % de siste mnd'ene.. Og jeg mangler IKKE ting å fylle dagene med gitt. Men nå er del Vel derfor jeg er sykemeldt ogsåhar enormt lite energi så må ha masse pauser mellom Gjøremål samt at jeg ofte har så lite energi at jeg ikke fungerer til noe
![]()
Jeg bare qouter det du sa jeg for det er identisk med mi situasjon![]()
Skal begynne med litt juleforberedelser jeg og. Fikk så julestemning i dag, når det plutselig kom snøJeg handler julegaver, gaver til pakkekalender som jeg lager til min bedre halvdel, baker, vasker, gjør klar til hun lille i magen kommerEllers så slapper jeg av og har middagen klar til gubben kommer hjem fra jobb.