mammainnlandet
Betatt av forumet
Her blir jeg gående hjemme 100% til starten av februar. Fra februar og til starten av april skal jeg jobbe 40%(1dag på jobb og 1dag spredt utover) fra april til juli jobber jeg 50%- da blir samboer hjemme 1dag i uka til juli.
Fra juli tar samboer 4uker pappaperm og jeg 3uker ferie.
Før jeg går ut i 50%perm ifra august og ut september.
Samboer blir hjemme 1 dag i uka fra august og ut september. Deretter tar han 3uker sammenhengende ifbm barnehagestart. Også kjører vi en dag hjemme i uka til permisjonen er brukt opp
Jeg har fleksibel jobb, kan ha med barnet på jobb- evt bor vi 5min unna jobb så det er enkelt å komme med barnet for amming osv om det er behov Vi kommer også til å gå for 80% barnehageplass- de første årene da jeg og samboer har mulighet til det.
Fra juli tar samboer 4uker pappaperm og jeg 3uker ferie.
Før jeg går ut i 50%perm ifra august og ut september.
Samboer blir hjemme 1 dag i uka fra august og ut september. Deretter tar han 3uker sammenhengende ifbm barnehagestart. Også kjører vi en dag hjemme i uka til permisjonen er brukt opp
Jeg har fleksibel jobb, kan ha med barnet på jobb- evt bor vi 5min unna jobb så det er enkelt å komme med barnet for amming osv om det er behov Vi kommer også til å gå for 80% barnehageplass- de første årene da jeg og samboer har mulighet til det.