Pause**

Uffda! Må passe på deg sjøl! Ta deg et par mer pauser.. ( vi kan holde deg med selskap her vi; Jepp eg snakker på vegne av alle) når er mannen tilbake? :)

Ush, han sa han skulle kjøre hjemover nå halv tolv, men sendte melding til han for en halvtime siden å hørte om han kunne komme hjem litt tidligere.. får ikke ned pulsen min så trenger en betryggende arm :p men... han spiller sikkert fifa - for jeg får ikke noe svar og han er enda ikke kommet hjem.. :p tenk om fødselen startet.. daaaaaaaaaaaaaa hadde jeg vært sint :p
 
Ush, han sa han skulle kjøre hjemover nå halv tolv, men sendte melding til han for en halvtime siden å hørte om han kunne komme hjem litt tidligere.. får ikke ned pulsen min så trenger en betryggende arm :p men... han spiller sikkert fifa - for jeg får ikke noe svar og han er enda ikke kommet hjem.. :p tenk om fødselen startet.. daaaaaaaaaaaaaa hadde jeg vært sint :p
Gu så kjedelig! Håper han kom heim tilslutt og fekk roet pulsen din!! Ikkje noe fødsel endå!! ;)
 
Gu så kjedelig! Håper han kom heim tilslutt og fekk roet pulsen din!! Ikkje noe fødsel endå!! ;)
Ja han kom hjem, sikkert ikke mer enn ett minutt etter jeg skrev den siste posten.. tok litt tid, men det gikk greit! :) heldigvis^^
 
Huff, kjipt. Lykke til. Skal legge meg jeg også strax..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Utrolig nok ble det ikke vondt likevel :D Noe jeg er utrolig glad for, siden det ikke ser ut til at jeg kommer meg til tannlegen før fredag :eek:
 
Da er det over og ut for i dag. Legger meg på sengen å fortsetter og se band of brothers :)
Natta!

Tata :)
 
huff, jeg har vært dårlig i dag, men har siste absolutte innspurt nå før midnatt! Noen fremdeles her og med meg? :D
 
Back
Topp