Pause**

Ser sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondt :( Krysser fingre for date med tannlegen i morgen daa!
Nei uff da:( tanneværk er noe dritt :( håper det ikke blir værre å at du får sove greit :)
 
Prøver å ikke være helt på pause, men er passe sliten i kveld og har fått unna det husarbeidet jeg må.... Sitter å venter på Greys nå
 
Jeg er her å prøver å finne noe å skrive :) men sliter litt :(
 
Jeg har hatt en pause i dag! Dusjet tidligere så ble helt utslått og måtte sove :p hehe.. også gikk vi på mecen - spiste middag - innom clas olhson hvor jeg holdt på å besvime en gang og måtte sitte meg ned i huk for å puste sånn åtte ganger og så gikk vi i bursdagsbesøk.. så nå ligger jeg som en potetsekk på sofaen og prøver å slappe av.. Kjenner på alle symptomene og vondtene mine som av en eller annen merkelig grunn kun kommer når sambo ikke er hjemme :p hahhaa.. psykisk? oh yes!
 
Jeg er her å prøver å finne noe å skrive :) men sliter litt :(
Da er vi 2... Egentlig dautrøtt og hører senga rope - men får jabbe litt først :p
 
Jeg har hatt en pause i dag! Dusjet tidligere så ble helt utslått og måtte sove :p hehe.. også gikk vi på mecen - spiste middag - innom clas olhson hvor jeg holdt på å besvime en gang og måtte sitte meg ned i huk for å puste sånn åtte ganger og så gikk vi i bursdagsbesøk.. så nå ligger jeg som en potetsekk på sofaen og prøver å slappe av.. Kjenner på alle symptomene og vondtene mine som av en eller annen merkelig grunn kun kommer når sambo ikke er hjemme :p hahhaa.. psykisk? oh yes!
Tipper den lille ikke liker mcdonalds så det var i rein protest du fikk litt problemer :) nei stakkars . Jeg er bare furten for at jeg ikke kan ha det hehe, håper det går bedre med deg :)
 
Tipper den lille ikke liker mcdonalds så det var i rein protest du fikk litt problemer :) nei stakkars . Jeg er bare furten for at jeg ikke kan ha det hehe, håper det går bedre med deg :)
hahaha jeg er så glad i mecen så han må nesten bare lære seg å like det! =P hahaha.. mer mcoman! om det er noe som heter ? :p
 
hahaha jeg er så glad i mecen så han må nesten bare lære seg å like det! =P hahaha.. mer mcoman! om det er noe som heter ? :p
Vist du reiser til USA så ser du nok av mcomaner :) dem har sikkert støttegrupper og hele pakken :)
 
Ser sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondt :( Krysser fingre for date med tannlegen i morgen daa!
Huff, kjipt. Lykke til. Skal legge meg jeg også strax..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Vist du reiser til USA så ser du nok av mcomaner :) dem har sikkert støttegrupper og hele pakken :)
huff, det må isfåall ikke sambo få vite - da må jeg vel på møter.. hehe
 
Ikke lenge til jeg tar pause for natten tror jeg. Det blei endelig stille i huset her nå så :)
 
Time out til i morgen. Legger meg på sengen å ser Band of brothers før jeg sovner.
God natt damer :)
 
Bra serie det :) god natt ja :)
 
Kjempe serie :) god natt og sov godt :)
 
Jeg har hatt en pause i dag! Dusjet tidligere så ble helt utslått og måtte sove :p hehe.. også gikk vi på mecen - spiste middag - innom clas olhson hvor jeg holdt på å besvime en gang og måtte sitte meg ned i huk for å puste sånn åtte ganger og så gikk vi i bursdagsbesøk.. så nå ligger jeg som en potetsekk på sofaen og prøver å slappe av.. Kjenner på alle symptomene og vondtene mine som av en eller annen merkelig grunn kun kommer når sambo ikke er hjemme :p hahhaa.. psykisk? oh yes!

Uffda! Må passe på deg sjøl! Ta deg et par mer pauser.. ( vi kan holde deg med selskap her vi; Jepp eg snakker på vegne av alle) når er mannen tilbake? :)
 
Liten sovepause her ;)
 
Da kom mannen hjem så da blir det en sovepause her:) snakkes i morgen
 
Back
Topp