Nei uff daSer sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondtKrysser fingre for date med tannlegen i morgen daa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff daSer sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondtKrysser fingre for date med tannlegen i morgen daa!
Jaa, jeg ogsåNei uff datanneværk er noe dritt
håper det ikke blir værre å at du får sove greit
![]()
Prøver å tenke ut noe eg og... Men var jaggu ikkje lettJeg er her å prøver å finne noe å skrivemen sliter litt
![]()
Da er vi 2... Egentlig dautrøtt og hører senga rope - men får jabbe litt førstJeg er her å prøver å finne noe å skrivemen sliter litt
![]()
Tipper den lille ikke liker mcdonalds så det var i rein protest du fikk litt problemerJeg har hatt en pause i dag! Dusjet tidligere så ble helt utslått og måtte sovehehe.. også gikk vi på mecen - spiste middag - innom clas olhson hvor jeg holdt på å besvime en gang og måtte sitte meg ned i huk for å puste sånn åtte ganger og så gikk vi i bursdagsbesøk.. så nå ligger jeg som en potetsekk på sofaen og prøver å slappe av.. Kjenner på alle symptomene og vondtene mine som av en eller annen merkelig grunn kun kommer når sambo ikke er hjemme
hahhaa.. psykisk? oh yes!
hahaha jeg er så glad i mecen så han må nesten bare lære seg å like det! =P hahaha.. mer mcoman! om det er noe som heter ?Tipper den lille ikke liker mcdonalds så det var i rein protest du fikk litt problemernei stakkars . Jeg er bare furten for at jeg ikke kan ha det hehe, håper det går bedre med deg
![]()
Vist du reiser til USA så ser du nok av mcomanerhahaha jeg er så glad i mecen så han må nesten bare lære seg å like det! =P hahaha.. mer mcoman! om det er noe som heter ?![]()
Huff, kjipt. Lykke til. Skal legge meg jeg også strax..Ser sånn ut.. Jeg skal legge meg og se på serie nåå. Lang dag i morgen, siden jeg presterte å tygge i stykker tanna mi for noen minutter siden og kjenner det begynner å bli vondtKrysser fingre for date med tannlegen i morgen daa!
huff, det må isfåall ikke sambo få vite - da må jeg vel på møter.. heheVist du reiser til USA så ser du nok av mcomanerdem har sikkert støttegrupper og hele pakken
![]()
Jeg har hatt en pause i dag! Dusjet tidligere så ble helt utslått og måtte sovehehe.. også gikk vi på mecen - spiste middag - innom clas olhson hvor jeg holdt på å besvime en gang og måtte sitte meg ned i huk for å puste sånn åtte ganger og så gikk vi i bursdagsbesøk.. så nå ligger jeg som en potetsekk på sofaen og prøver å slappe av.. Kjenner på alle symptomene og vondtene mine som av en eller annen merkelig grunn kun kommer når sambo ikke er hjemme
hahhaa.. psykisk? oh yes!