Patience needed..

Hahah sant :hilarious: :hilarious: det er litt morsomt at han forstår så mye, siden det er mye likt mellom kyr og kvinner. Det hjalp meg mye under ammingen:joyful: men igjen, så blir det fort "bare en fødsel" ikke noe stort det liksom :hilarious:

Huff, det siste trimesteret er hardt! Særlig med nr 2, da slet jeg lenge med maserier, mest om natten (selvfølgelig) du trenger mye søvn, men kroppen øver seg på å ikke sove, hehe.

Takk, det hadde vært veldig fint om tr kom i morgen kveld ca. Jeg lærte nettopp at provera tar lang tid. 10 dager med tabletter, så kommer tr 2-3 dager etter det, så ca 2 uker :arghh: men som du sier, cd 62 er drøyt! Håper kroppen bare gir en blødning nå. Den lengste syklusen jeg har hatt denne tiden er på 65 dager...
Hvis tr kommer i løpet av denne uken, så rekker jeg august om det klaffer :smiley-angelic001
Han får prøve å føde selv så får nok pipen en annen lyd! :p

Mhm... Og maserier er så slitsomt! Gleder meg ikke til den delen av graviditeten, men veldig til spark og gleden av å vente på noe godt ☺️❤️

Oj, jeg visste ikke det tok så lang tid... Men nå er du jo snart ved det som har vært maks for deg så forhåpentligvis gir kroppen deg bare en blødning nå og startet på nytt. Krysser fingre og tær for det! :smiley-angelic001:love2 nå er det nok kroppen!!
 
cd 63, gynekologen i dag:excited001

Fremdeles ingen tr, har litt menssmerter av og til, så håper det ikke er lenge til. Har gitt opp el denne pp'en. Nå er jeg veldig spent på hva gyn sier og ser, og hvilken hjelpemidler jeg får :love017
Jeg er også spent på hva gynekologen sier :happy:
 
Han får prøve å føde selv så får nok pipen en annen lyd! :p

Mhm... Og maserier er så slitsomt! Gleder meg ikke til den delen av graviditeten, men veldig til spark og gleden av å vente på noe godt ☺️❤️

Oj, jeg visste ikke det tok så lang tid... Men nå er du jo snart ved det som har vært maks for deg så forhåpentligvis gir kroppen deg bare en blødning nå og startet på nytt. Krysser fingre og tær for det! :smiley-angelic001:love2 nå er det nok kroppen!!
Haha, enig!! De mennene slipper lett unna :p

Jaa, gleder meg veldig til spark og liv i magen. Kose med magen og bare nyte graviditeten ❤️ jeg har ikke hatt de beste graviditetene, men jeg elsker å gå gravid og føde, vemodig at dette blir siste gang. Prøver liksom å nyte å være prøver også, for det vil jeg ikke oppleve igjen :shy: men nå et det nok, lei nå:hilarious:

Ikke jeg heller, trodde det var 1 tab så kom mensen :hilarious: kjenner menssmerter og at jeg er "våt" liksom, håper det er tegn på tr :smiley-angelic001
 
1,5 time til gynekologen, sitter å nyter en kaffe i mens :love017 at det går an å være så spent og glede seg så mye til å gå til gynekologen :hilarious:
Screenshot_20231030_104132_Gallery.jpg
 
Last edited:
Nå er jeg SÅ lei meg, vil bare gråte :sad015:sad015

Gyn sa at kroppen min er "død", livmoren er flat og det er et HAV med egg på begge sider, men ingenting skjer.
Jeg fikk provera og Letrozol (2 tab daglig = 5 mg, er det dobbel kur?) Men gyn tvilte på det ville hjelpe. Hun trodde feilen lå i FSH, så vi målte det. Men om det er feilen, så snakker vi prøverør. Og jeg tror ikke mannen min er helt der:sad015

Nå gikk jeg fra hjertet fult i håp, og helt ned på bunn. Vil bare gå å legge meg

Edit: OM vi skulle gå for prøverør, så må vi vel gå privat? Siden vi har 2 barn fra før.
Mange tanker i hodet, ble en tung dag
 
Last edited:
Nå er jeg SÅ lei meg, vil bare gråte :sad015:sad015

Gyn sa at kroppen min er "død", livmoren er flat og det er et HAV med egg på begge sider, men ingenting skjer.
Jeg fikk provera og Letrozol (2 tab daglig = 5 mg, et det dobbel kur?) Men gyn tvilte på det ville hjelpe. Hun trodde feilen lå i FSH, så vi målte det. Men om det er feilen, så snakker vi prøverør. Og jeg tror ikke mannen min er helt der:sad015

Nå gikk jeg fra hjertet fult i håp, og helt ned på bunn. Vil bare gå å legge meg
Sender deg en klem :Heartbigred Skjønner utrolig godt at du blir fortvilt og lei deg med en sånn beskjed!

Og jeg vet hvor utrolig vanskelig dette er, jeg slet skikkelig med det i vår/sommer når det bare var rot - men når den største skuffelsen har lagt seg, prøv å tenke ett steg av gangen :Heartred Letrozol har vist seg å ha veldig god effekt ved pcos. Og det hun beskriver er jo typisk pcos - masse små egg, men ingen som modnes ordentlig, og da heller ingen som sender signal til livmorslimhinnen om å bygge seg opp. Dersom Letrozol hjelper til med å få egg til å modnes, så vil jo også livmorslimhinnen følge etter.

2 tabl er dobbel dose, så hvertfall fint at du starter rett på den :)
Skal du inn til monitorering når du starter opp med Letrozol?

Jeg har fortsatt masse håp for deg!! :Heartred
 
Nå er jeg SÅ lei meg, vil bare gråte :sad015:sad015

Gyn sa at kroppen min er "død", livmoren er flat og det er et HAV med egg på begge sider, men ingenting skjer.
Jeg fikk provera og Letrozol (2 tab daglig = 5 mg, er det dobbel kur?) Men gyn tvilte på det ville hjelpe. Hun trodde feilen lå i FSH, så vi målte det. Men om det er feilen, så snakker vi prøverør. Og jeg tror ikke mannen min er helt der:sad015

Nå gikk jeg fra hjertet fult i håp, og helt ned på bunn. Vil bare gå å legge meg

Edit: OM vi skulle gå for prøverør, så må vi vel gå privat? Siden vi har 2 barn fra før.
Mange tanker i hodet, ble en tung dag
:Heartred :Heartred
 
Nå er jeg SÅ lei meg, vil bare gråte :sad015:sad015

Gyn sa at kroppen min er "død", livmoren er flat og det er et HAV med egg på begge sider, men ingenting skjer.
Jeg fikk provera og Letrozol (2 tab daglig = 5 mg, er det dobbel kur?) Men gyn tvilte på det ville hjelpe. Hun trodde feilen lå i FSH, så vi målte det. Men om det er feilen, så snakker vi prøverør. Og jeg tror ikke mannen min er helt der:sad015

Nå gikk jeg fra hjertet fult i håp, og helt ned på bunn. Vil bare gå å legge meg

Edit: OM vi skulle gå for prøverør, så må vi vel gå privat? Siden vi har 2 barn fra før.
Mange tanker i hodet, ble en tung dag
Finnes ikke ord... Så mange klemmer til deg, vakre ❤️ Ber om et mirakel for deg, dette er ikke greit! Skulle ønske jeg bare kunne byttet livmor med deg; min funksjonelle blir det ikke bruk for uansett! Og det er bare urettferdig :crybaby2 Klem, klem, klem! ❤️
 
Nå er jeg SÅ lei meg, vil bare gråte :sad015:sad015

Gyn sa at kroppen min er "død", livmoren er flat og det er et HAV med egg på begge sider, men ingenting skjer.
Jeg fikk provera og Letrozol (2 tab daglig = 5 mg, er det dobbel kur?) Men gyn tvilte på det ville hjelpe. Hun trodde feilen lå i FSH, så vi målte det. Men om det er feilen, så snakker vi prøverør. Og jeg tror ikke mannen min er helt der:sad015

Nå gikk jeg fra hjertet fult i håp, og helt ned på bunn. Vil bare gå å legge meg

Edit: OM vi skulle gå for prøverør, så må vi vel gå privat? Siden vi har 2 barn fra før.
Mange tanker i hodet, ble en tung dag
Neiiiiiiiii, kjære du!!! ❤️ det stikker sånn i hjertet å lese dette! :crybaby2:crybaby2:crybaby2Dette var IKKE beskjeden jeg trodde du kom til å få :eek::sorry: håper hun tar feil, at det ikke er FSH som er problemet, og at letrozol vil gi deg effekt lik som Lilly! Forståelig at du går helt i kjelleren med en sånn beskjed, ta en dag av gangen nå og forhåpentligvis så er dette noe som kan la seg ordne. ❤️❤️❤️ Det er jo bra at du har vært hos gynekolog nå og vet mer hva som skjer så du kan få hjelp, og det er ett skritt nærmere mål enn å gå i uvitenhet og bare prøve og prøve men ikke få det til. Vet det er liten trøst akkurat nå, og at det er en dritt situasjon, men håper sånn for deg og har fortsatt troa på at det skal bli en lykkelig ende på det hele. Sender deg en stooooooor god klem og håper du blir godt tatt vare på av de rundt deg nå ❤️❤️
 
Sender deg en klem :Heartbigred Skjønner utrolig godt at du blir fortvilt og lei deg med en sånn beskjed!

Og jeg vet hvor utrolig vanskelig dette er, jeg slet skikkelig med det i vår/sommer når det bare var rot - men når den største skuffelsen har lagt seg, prøv å tenke ett steg av gangen :Heartred Letrozol har vist seg å ha veldig god effekt ved pcos. Og det hun beskriver er jo typisk pcos - masse små egg, men ingen som modnes ordentlig, og da heller ingen som sender signal til livmorslimhinnen om å bygge seg opp. Dersom Letrozol hjelper til med å få egg til å modnes, så vil jo også livmorslimhinnen følge etter.

2 tabl er dobbel dose, så hvertfall fint at du starter rett på den :)
Skal du inn til monitorering når du starter opp med Letrozol?

Jeg har fortsatt masse håp for deg!! :Heartred
Tusen takk for klem og oppmuntrende ord ❤️

Jeg må nok bare la alt synke inn, jeg var ikke forberedt på så negativt svar. Jeg håper det er som du sier, at Letrozol vil hjelpe godt mot PCOS'en så jeg vil få el i løpet av noen uker :smiley-angelic001
Så bra jeg starter på dobbel! Da får jeg litt mer håp, kjenner jeg. Gyn mente det ville ta tid før Letrozolen hjalp, så jeg skulle ikke forvente el i første omgang. Hun mente jeg kanskje måtte ta ny provera på cd 37. Men jeg synes jeg leser om god effekt fra Letrozol fra første pp her inne?? Kanskje ikke enkel dose, men dobbel.
Nei, jeg skal ikke på oppfølgning mtp Letrozol, hun mente det ikke var fare for mange egg med kun Letrozol, og i oppstarten.
Hun henviste meg til fertilitetsklinikk også tar hun kontakt når svaret for FSH kommer.

Jeg tok 1 provera i dag, gyn sa at en blødning kunne starte i løpet av disse 10 dagene også, men om jeg ikke fikk en blødning innen 14 dager skulle jeg starte på Letrozol.
 
Finnes ikke ord... Så mange klemmer til deg, vakre ❤️ Ber om et mirakel for deg, dette er ikke greit! Skulle ønske jeg bare kunne byttet livmor med deg; min funksjonelle blir det ikke bruk for uansett! Og det er bare urettferdig :crybaby2 Klem, klem, klem! ❤️
Tusen takk, du er god ❤️ men, har dere bestemt dere for å ikke prøve? :sorry:
 
Neiiiiiiiii, kjære du!!! ❤️ det stikker sånn i hjertet å lese dette! :crybaby2:crybaby2:crybaby2Dette var IKKE beskjeden jeg trodde du kom til å få :eek::sorry: håper hun tar feil, at det ikke er FSH som er problemet, og at letrozol vil gi deg effekt lik som Lilly! Forståelig at du går helt i kjelleren med en sånn beskjed, ta en dag av gangen nå og forhåpentligvis så er dette noe som kan la seg ordne. ❤️❤️❤️ Det er jo bra at du har vært hos gynekolog nå og vet mer hva som skjer så du kan få hjelp, og det er ett skritt nærmere mål enn å gå i uvitenhet og bare prøve og prøve men ikke få det til. Vet det er liten trøst akkurat nå, og at det er en dritt situasjon, men håper sånn for deg og har fortsatt troa på at det skal bli en lykkelig ende på det hele. Sender deg en stooooooor god klem og håper du blir godt tatt vare på av de rundt deg nå ❤️❤️
Tusen takk, gode deg❤️ vanskelig når ingen vet at vi prøver, og mannen har jeg ikke snakket med enda, usikker om jeg ser han i dag :sorry: nå er barna i seng, så nå kan jeg lette på trykket :sad015
Det var ikke dette jeg heller ventet! Det ble ett sjokk der, veldig vondt. Jeg hååper Letrozol gjør underverk på kroppen min, så jeg får el om noen uker!! :smiley-angelic001 jeg må nok bare klamre meg fast til det lille håpet jeg har, kanskje slippes et frisk egg plutselig?

Som du sier så vet jeg hvordan ståa er nå iallefall. Bedre det enn å gå å håpe på noe som aldri kommer til å skje.
Gynekologen var også litt sjokka over dette, siden alle prøvene mine var fine i februar (målte ikke FSH da) og jeg har i tillegg tatt av 6 kg (var ikke overvektig, men litt å gå på) så hun sa at alt lå til rette for at det skulle gå.

Jeg får vel svar på prøvene om noen dager, spent, og gruer meg

Godt å lese at dere fremdeles har troen på meg ❤️
 
Back
Topp