Han får prøve å føde selv så får nok pipen en annen lyd!Hahah sant det er litt morsomt at han forstår så mye, siden det er mye likt mellom kyr og kvinner. Det hjalp meg mye under ammingen men igjen, så blir det fort "bare en fødsel" ikke noe stort det liksom
Huff, det siste trimesteret er hardt! Særlig med nr 2, da slet jeg lenge med maserier, mest om natten (selvfølgelig) du trenger mye søvn, men kroppen øver seg på å ikke sove, hehe.
Takk, det hadde vært veldig fint om tr kom i morgen kveld ca. Jeg lærte nettopp at provera tar lang tid. 10 dager med tabletter, så kommer tr 2-3 dager etter det, så ca 2 uker men som du sier, cd 62 er drøyt! Håper kroppen bare gir en blødning nå. Den lengste syklusen jeg har hatt denne tiden er på 65 dager...
Hvis tr kommer i løpet av denne uken, så rekker jeg august om det klaffer
Mhm... Og maserier er så slitsomt! Gleder meg ikke til den delen av graviditeten, men veldig til spark og gleden av å vente på noe godt
Oj, jeg visste ikke det tok så lang tid... Men nå er du jo snart ved det som har vært maks for deg så forhåpentligvis gir kroppen deg bare en blødning nå og startet på nytt. Krysser fingre og tær for det! nå er det nok kroppen!!