Det hjelper mye å lufte ut her og få tilbakemelding fra dere, dere forstår så godt hva jeg snakker om nei, jeg har enda ikke truffet mannen, og i kveld skal han på et møte, så jeg ser nok ikke han før i morgen kveld, og da skal vi på kino med et vennepar. Så jeg vet ikke når jeg får snakket med han..
Takk, så fint sagt jeg er egentlig ikke en som graver meg ned, jeg kjenner på sorgen, så er det å sparke det av meg og tenke positivt så nå er jeg klar for tr og gleder meg til å starte på Letrozol
Jeg er veldig glad i grønnsaker, så jeg prøver å gjøre som du sier. Men kjenner mat er vanskelig, særlig når du ikke vet om mannen kommer hjem eller ikke, og barna er kresne, hehe.
Jeg tar litt vitaminer, for å få i meg alt jeg bør. Jeg leste litt om FSH i går, og der står det at man ikke vet noe utifra én måling, det bør tas flere målinger på riktig sted i syklusen for å vite riktig FSH verdi. Tipper verdiene er dritt nå, siden kroppen ikke fungerer.
Så god du er Tusen takk for kryssing av fingrer, og at du fremdeles har håp, det betyr mye
Åååååh for noen FANTASTISKE nyheter!! Hurra!! Herremann for noen opp og nedturer du har hatt nå bare i løpet av få dager. nå blir det spennende!
Jeg også er veldig glad i grønnsaker, beste jeg vet er grønnsaker og hummusdip men skjønner det blir vanskelig da ja!! Høres ut som du har et bevisst forhold til det da så er nok ikke så mye å justere på der du skal slutte på alle tilskuddene bortsett fra vanlig multivitamin og folat nå sant? Siden du begynner med de andre medisinene? Jeg er så spent på å følge reisen din nå, tror dette blir bra!!
Jeg også føler forumet er så godt å ha, har heller ikke så mange i livet som jeg kan betro meg til om alt dette bortsett fra mannen min. Og han tror jeg noen ganger synes at det blir litt mye... Så jeg er evig takknemlig for alle dere her inne er et unikt støtteapparat