Patience needed..

Så bra, da kommer den nok strax! Kjekt du hadde lenger lutealfase denne gang :D
Jeg har også fått mer smerter, så jeg krysser fingrene for at kroppen spytter ut noe snart :hilarious::hilarious: hun sa jeg hadde lite i livmoren, så det kunne godt hende jeg ikke fikk mensen, da skulle jeg begynne på Letrozol på dag 14 etter jeg startet på provera. Men sist jeg var hos henne så sa hun også jeg hadde veldig liten slimhinne og at jeg mest sannsynlig ikke kom til å blø, men jeg blødde ;) kjedelig hvis jeg må vente 10 dager til!! :nailbiting:
Ser ut som det var bare luresmerter i går, men, i dag morges var det litt mer så håper det betyr at i dag kommer den i gang da. Veldig stas med lenger lutealfase ja! Overrasket og fornøyd for det ☺️ haha ja nå må kroppen spytte det ut og starte på nytt her! Håper du slipper å vente 10 dager til, det er lenge når man går sånn i ventemodus. Satser på at det skjer sånn som sist at selvom det er lite så begynner du å blø snart! Helst i dag! Så kan vi følge hverandre :joyful::p:love7
 
Ser ut som det var bare luresmerter i går, men, i dag morges var det litt mer så håper det betyr at i dag kommer den i gang da. Veldig stas med lenger lutealfase ja! Overrasket og fornøyd for det ☺️ haha ja nå må kroppen spytte det ut og starte på nytt her! Håper du slipper å vente 10 dager til, det er lenge når man går sånn i ventemodus. Satser på at det skjer sånn som sist at selvom det er lite så begynner du å blø snart! Helst i dag! Så kan vi følge hverandre :joyful::p:love7
Det hadde vært veldig gøy om vi kunne følge hverandre! Ingen tr her enda, men krysser fingrene, dagen er enda ung :joyful:
 
Neimen, blææææ! Nå er det nok kroppen, slutt å tulle sånn! :smiley-angry007 håper den kommer i morgen kjære deg ❤️
Ja, nå drar det ut her.. har jo menssmerter, så tenk om kroppen prøver men det er ikke noe å blø ut? Da må jeg vente i 9 dager til før jeg kan starte med letrozol :arghh:

Min flax - mensen kommer på dag 11 etter provera, så må jeg vente i 5 dager til før jeg kan starte på letrozol :banghead:
 
Ja, nå drar det ut her.. har jo menssmerter, så tenk om kroppen prøver men det er ikke noe å blø ut? Da må jeg vente i 9 dager til før jeg kan starte med letrozol :arghh:

Min flax - mensen kommer på dag 11 etter provera, så må jeg vente i 5 dager til før jeg kan starte på letrozol :banghead:
Håper du slipper å vente!! Høres jo virkelig ut som om kroppen forsøker :signs003:love017
 
Uff, føler med deg. Så lange sykluser er noe skikkelig herk! Jeg har personlig rekord på 78 dager, det ble heldigvis bare med den ene superlange. Håper virkelig letrozolen hjelper for deg så du slipper 2-3 mnd for hver syklus!
 
Cd 70, dag 8 med provera...

Jah, så i dag har vi kommet til cd 70, den lengste syklusen jeg har hatt. I dag kjente jeg meg så gira på babyverden, måtte bare inn å se og følte meg så spent. Helt til det gikk opp for meg at egentlig har jeg ikke noe her inne å gjør nå, jeg har ikke mensen eller el, står bare på stedet hvil!
Jeg har så lyst å joine testetøsene og se 2 streker ❤️❤️❤️
Men, nå nærmer det seg noe iallefall. Ca 1 uke +/- til jeg kan starte på Letrozol.

Så her er det fremseles ingen tr. Har en liten kvise på haken, veldig ømme pupper som verker. Menssmerter av og på.
 
Uff, føler med deg. Så lange sykluser er noe skikkelig herk! Jeg har personlig rekord på 78 dager, det ble heldigvis bare med den ene superlange. Håper virkelig letrozolen hjelper for deg så du slipper 2-3 mnd for hver syklus!
Tusen takk ❤️ huff, 78 dager :arghh: dette er tortur for en prøver!!
 
Tusen takk ❤️ huff, 78 dager :arghh: dette er tortur for en prøver!!
Ja, det er helt grusomt... Håper virkelig litt medisiner funker for deg! Enkeltdose funka ikke for meg, men dobbel dose letrozol og metformin har gitt meg stabile 28-dagers sykluser. Ingen baby enda da, så her står vi i kø til prøverør. Men nå vet vi i alle fall at vi har en sjanse hver mnd!

Blir spennende å følge med deg om et par uker når EL burde være i anmarsj!
 
Ja, det er helt grusomt... Håper virkelig litt medisiner funker for deg! Enkeltdose funka ikke for meg, men dobbel dose letrozol og metformin har gitt meg stabile 28-dagers sykluser. Ingen baby enda da, så her står vi i kø til prøverør. Men nå vet vi i alle fall at vi har en sjanse hver mnd!

Blir spennende å følge med deg om et par uker når EL burde være i anmarsj!
Så godt å lese at dobbel dose stabiliserte syklusen din❤️ jeg er glad jeg starter rett på dobbel dose. Så trist det ikke har blitt baby enda, har du tatt Letrozol lenge?
Lang kø til prøverør?
Det hjelpe på å vite man har en sjanse hver måned ihvertfall, men det er trist når det aldri går som man ønsker ❤️

Takk! Det blir en veldig spennende november tror jeg, gleder meg :love017
 
Så godt å lese at dobbel dose stabiliserte syklusen din❤️ jeg er glad jeg starter rett på dobbel dose. Så trist det ikke har blitt baby enda, har du tatt Letrozol lenge?
Lang kø til prøverør?
Det hjelpe på å vite man har en sjanse hver måned ihvertfall, men det er trist når det aldri går som man ønsker ❤️

Takk! Det blir en veldig spennende november tror jeg, gleder meg :love017
Enkel dose funka dårlig for min del, så da ble det Provera. Tror syklusen ble ca 50 dager, jeg venta med provera en dag eller tre ekstra for å ikke ha TR hele utenlandsferien. Men etter det går syklusen som ei klokke :happy: Satser på at dobbel dose gjør susen for deg også!

Jeg tror dette er femte syklusen, fjerde syklus på dobbel dose. Fra neste skal jeg justere fra 3-7 til 4-9 da. Kanskje det hjelper? :smiley-angelic001
Enn så lenge er vi ferdig utredet og søkt rett inn til behandling, så får vel første time om 4-5 mnd. Prøver hjemme enn så lenge og håper det klaffer. Denne PP har jeg bursdag rundt IKM, og tenker at en positiv test hadde vært en fin bursdagsgave :love7
 
Takk som spør ❤️ ingenting nytt å dele herfra.. annet enn en kvise på haken, men jeg tror ikke det er tr-kvisen. Er på cd 70 i morgen!! SÅ glad for jeg gikk til gynekologen, tenk hvor lang denne syklusen kunne blitt?!?

Hvordan går det med deg? :)
Gud... CD70 o_O:eek: det er spinnvilt! Haha, kunne godt vært TR-kvisen synes jeg hvis det først skal komme en kvise :hilarious::p ja enda godt du gikk! Nå har du ihvertfall en "maksdato" på hvor lenge det kan drøye ❤️

Det går bra, ikke fått vært innom forumet før nå for har vært avgårde for å ta blodprøvene i dagmorges, litt svimmel og kvalm av å ta så mange prøver fastende :hilarious:skriver en oppdatering i dagboken om det nå tenker jeg ☺️
 
Enkel dose funka dårlig for min del, så da ble det Provera. Tror syklusen ble ca 50 dager, jeg venta med provera en dag eller tre ekstra for å ikke ha TR hele utenlandsferien. Men etter det går syklusen som ei klokke :happy: Satser på at dobbel dose gjør susen for deg også!

Jeg tror dette er femte syklusen, fjerde syklus på dobbel dose. Fra neste skal jeg justere fra 3-7 til 4-9 da. Kanskje det hjelper? :smiley-angelic001
Enn så lenge er vi ferdig utredet og søkt rett inn til behandling, så får vel første time om 4-5 mnd. Prøver hjemme enn så lenge og håper det klaffer. Denne PP har jeg bursdag rundt IKM, og tenker at en positiv test hadde vært en fin bursdagsgave :love7
Jeg har fått beskjed om å starte på provera igjen på cd 37 om jeg ikke får el innen det. Håper jeg slipper det:smiley-angelic001 Greit å kunne styre det etter ferien, da :hilarious:

Gynekologen sa jeg skulle starte med Letrozol på cd 5-10, og i ettertid har jeg lest på nettet at å starte på cd 5-10 skal være mest effektivt. Håper spiren sitter denne runden! Å teste positivt på sin egen bursdag hadde vært den beste gaven :love017

Kjedelig at det er så lang ventetid på prøverør, men så er det mange som klarer det selv mens de venter. Håper dere er en av dem ❤️
 
Back
Topp