PCOS er veldig dritt ja!! Håper jeg får like god effekt, det hadde gjort så mye i det minste få en sjangse liksom.Ja ikke sant... Da er det ikke rart det blir vanskeligere. ja nei men pcos er nok det! Skikkelig dritt sykdom om jeg kan få si det selv ja jeg har kjempegod effekt av de sammen, tar 2x2 inositol og 2x850 metformin, forhåpentligvis har du like god virkning av inositolen som meg! Og så bra at du har 2 fra før, da har du jo hvertfall bevis på at kroppen kan! Håper du har fått kjent nok på å være prøver nå og at det kanskje dukker opp en positiv test i morgen???!!! håper!
Nå fikk jeg plutselig positiv el-test nå i kveld! Jeg er så lettet. Da er det bare å vente på mens, skal ta prøvene CD3, og så håper jeg neste el kommer noe før CD27 forhåpentligvis aha!! Så kjekt, håper den hjelper og at du får en tykk og fin seng for gullegget å grave seg ned i
Vi har heldigvis to fra før ja, så vi vet vi fungerer jeg bare skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig denne gang,og hvorfor kroppen tuller sånt jepp, nå har jeg kjent nok på å være prøver, sååå drittlei
Jeg tok en test i går kveld, den var negativ. Ingen tr i dag, håper den kommer i morgen!!
Hurra endelig kom el!! Når pleier du vanligvis å ha el? Håper tiden går fort til cd 3
Ja, jeg håper silicea hjelper så det ligger en god seng som egget kan legge seg i