Patience needed.. Gravid❤️

Det er så gøy å se deg komme så langt, da du var i en av de første gruppene jeg var med i her inne i år :joyful: Føler det har gått fort, men det er sikkert fordi jeg styret med prøving selv mens du har drevet å ruget :hilarious:

Ahh er så lei av slike kommentarer.. syns også denne fine magen er i «liten» skalaen, skjønner ikke hvorfor folk MÅ si de er store.. alle gravidmager fine, de bærer tross alt livets skatt uansett hvordan de ser ut, men skulle ønske at folk i det minste valgte kommentarene sine med omhu :facepalm: Jeg er 164 og er liten, men fikk GEDIGEN mage sist, var bare en vandrene mage med pinneben og armer :joyful: Jeg ler jo av det selv, syns det er litt morsomt, men skjønner ikke hvorfor folk absolutt trenger å ha meninger at den hele tiden er «stor», den blir så stor som den vil, si heller «tydelig babykul» eller noe? :troll:
Så koselig :love7 jeg synes også det har gått utrolig fort!! Nesten litt for fort :laughing002 Gratulerer så mye med baby i magen, hvis jeg ikke har sagt det tidligere. Jeg er dårlig til å være innom her :shy:

Jeg tror noen tror at vi vil høre at magen er stor?? Jeg aner ikke, men merkelig er det :laughing002 som du sier så er alle ulike og bærer forskjellig. Folk kan heller si at du ser fin ut, istedenfor å kommentere magen :p

Så fin mage :Heartred Synes heller ikke den virker stor. Blir veldig spennende når den lille kommer. Hørte alltid at folk sa at hvis man hadde kule-strutt-mage så var det gutt, men jeg hadde fotballmage med jente:hilarious::Heartred Lykke til med innspurten, jammen ikke lenge igjen nå!:Heartred
Tusen takk :love7det blir veldig spennende å se hvem som kommer ut, har en liten jente-følelse selv ❤️
Tiden går fort og jeg har panikk for alt som må gjøres :laughing002
Håper det er din tur veldig snart ❤️❤️

Syntes magen din er helt perfekt :love017 Du har også bakovervendt livmor og da blir den ikke så kjempe stor. Jeg får ikke så stor mage, med han minste her i huset var jeg liten når jeg var høygravid. Er veldig spent nå fôr livmoren var enda mere bakover nå en sist :)

Og gratulerer med høygravid, er ikke lenge igjen nå :happy093
Tusen takk :love7 ser at magen endrer seg alt etter stillingen på baby også, min turner litt enda :laughing002
Nå må jeg bare få på plass de siste tingene så jeg kan slappe av å nyte de siste ukene ❤️

Synes det er så upassende at folk skal drive og kommentere negativt på magen til gravide, altså folk som ikke er familie og venner engang. Husker da jeg var gravid med datteren min, at flere stadig kommenterte at magen min var så liten, at de mente jeg kom til å få en veldig liten baby etc. Ble jo bekymret, bestilte ekstra time for måling hos lege, men han sa alt var helt normalt. Med bakovervendt livmor kan magen på noen se mindre ut. Babyen hadde normal størrelse ved fødsel. :)

Synes din mage ser helt fin og normal ut. Du er så heldig som snart er ferdig og får en baby i armene snart, nyt de siste ukene. :Heartred
Merkelig at folk alltid skal kommentere kroppen og magen til gravide. Veldig trist når det går så langt at du blir bekymret og bestiller ekstra time! At ikke folk heller kan si hvor flott du er? At det kler deg?

Tusen takk ❤️❤️ jeg nyter denne tiden, elsker å gå gravid❤️ det går veldig fort, snart er babyen her med oss :shy::love7

Oi! Tenk at du allerede er høygravid! :woot: har gått så fort ❤️ Og november er ein fantastisk tid å få baby på, permisjon i førjulstida var magisk✨️ håpe du e i god form til tross for blodtrykket:love017:smiley-angelic001 og ber om spontan fødsel, god fødsel og sprek mamma og baby❤️❤️

Oi! Tenk at du allerede er høygravid! :woot: har gått så fort ❤️ Og november er ein fantastisk tid å få baby på, permisjon i førjulstida var magisk✨️ håpe du e i god form til tross for blodtrykket:love017:smiley-angelic001 og ber om spontan fødsel, god fødsel og sprek mamma og baby❤️❤️
Tuusen takk ❤️❤️ jeg har hatt det beste svangerskapet denne gangen! Har vært i så fin form og lite plager, helt fantastisk :love7
Håper alt står bra til med deg også, tiden går så fort!! Snart er du også høygravid :hilarious:

Tuusen takk ❤️❤️ jeg har hatt det beste svangerskapet denne gangen! Har vært i så fin form og lite plager, helt fantastisk :love7
Håper alt står bra til med deg også, tiden går så fort!! Snart er du også høygravid :hilarious:
Ja, det er heilt sant! Jula kommer til å fly og så skal me pusse opp heile 2.etasje på nyåret og poff så e baby her, nesten så eg grue meg øve at det går så alt for fort❤️

Så fantastisk å høra at du har hatt eit så godt svangerskap, det fortjente du etter denne enorme oppløpsida til det iallefall ❤️ håpe barseltida blir minst like fantastisk ✨

Ja, det er heilt sant! Jula kommer til å fly og så skal me pusse opp heile 2.etasje på nyåret og poff så e baby her, nesten så eg grue meg øve at det går så alt for fort❤️

Så fantastisk å høra at du har hatt eit så godt svangerskap, det fortjente du etter denne enorme oppløpsida til det iallefall ❤️ håpe barseltida blir minst like fantastisk ✨
Da flyr nok tiden av gårde ja! Trist når det går så fort, det er jo så koselig å gå gravid :shy: fin tid du har termin på, da :D

Takk❤️ det ble en brå vending. Denne uken er jeg innlagt pga svangerskapsforgiftning, igjen :bag::banghead: håper jeg får komme hjem snart så jeg får gjort klart til babyen og pakke fødebagen.

Da flyr nok tiden av gårde ja! Trist når det går så fort, det er jo så koselig å gå gravid :shy: fin tid du har termin på, da :D

Takk❤️ det ble en brå vending. Denne uken er jeg innlagt pga svangerskapsforgiftning, igjen :bag::banghead: håper jeg får komme hjem snart så jeg får gjort klart til babyen og pakke fødebagen.
Oi, hvor langt er du på vei nå? Håper den ikke utvikler seg :Heartred

Masse god bedring :Heartred Håper det blir stabilt så du får reist hjem og ordnet det du trenger. Sender masse lykke ønsker og gode vibes :Heartred

Gravid 37+3 ❤️

Da har jeg kommet til uke 37 og baby regnes som ferdig bakt ❤️

Uke 36 ble tilbrakt på sykehuset, jeg har fått svangerskapsforgiftning igjen :inpain: veldig frustrerende å ligge der når du har så mye å gjøre klart hjemme :laughing002 jeg fikk heldigvis reise hjem igjen, så nå har jeg fått opp stellekommoden, sengen, moonboon i stuen og pakket det meste av fødebagen :) i helgen blir det å montere basen i bilen og gjøre klar vognen. Veldig koselig ❤️

Jeg var på vekstkontroll i går, baby er -7% og følger sin egen kurve. Veldig aktiv fremdeles, men synes det er litt roligere nå. Jeg var veldig dårlig i går, så legen ville legge meg inn igjen. Men jeg fikk reise hjem å sove først, for å se om det hjalp også ringte legen senere på dagen. Jeg følte meg litt bedre så jeg slapp å komme tilbake❤️ har ny time på mandag og føler meg litt som en tikkende bombe, vet aldri når baby kommer eller når jeg settes i gang :nailbiting:

Vi fikk tatt gravidbilder og hatt babyshower denne uken, veldig veldig kjekt ❤️

Screenshot_20251106_094636_Gallery.jpgScreenshot_20251106_094816_Gallery.jpg

Nå er planen å bare kose meg med magen og sparkene de neste dagene, for nå er det ikke lenge igjen! Det har blitt veldig tungt og symfysen har begynt å krangle. Føler meg som en skilpadde på ryggen i sengen, helt umulig å komme seg opp :laughing001 søvn er vist ikke noe man har behov for etter å komme inn i uke 37:oops:

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- 2 trimester
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- Kjenne liv
- Oul
- 24+0