Så koseligDet er så gøy å se deg komme så langt, da du var i en av de første gruppene jeg var med i her inne i årFøler det har gått fort, men det er sikkert fordi jeg styret med prøving selv mens du har drevet å ruget
Ahh er så lei av slike kommentarer.. syns også denne fine magen er i «liten» skalaen, skjønner ikke hvorfor folk MÅ si de er store.. alle gravidmager fine, de bærer tross alt livets skatt uansett hvordan de ser ut, men skulle ønske at folk i det minste valgte kommentarene sine med omhuJeg er 164 og er liten, men fikk GEDIGEN mage sist, var bare en vandrene mage med pinneben og armer
Jeg ler jo av det selv, syns det er litt morsomt, men skjønner ikke hvorfor folk absolutt trenger å ha meninger at den hele tiden er «stor», den blir så stor som den vil, si heller «tydelig babykul» eller noe?
![]()
jeg synes også det har gått utrolig fort!! Nesten litt for fort
Gratulerer så mye med baby i magen, hvis jeg ikke har sagt det tidligere. Jeg er dårlig til å være innom her 
Jeg tror noen tror at vi vil høre at magen er stor?? Jeg aner ikke, men merkelig er det
som du sier så er alle ulike og bærer forskjellig. Folk kan heller si at du ser fin ut, istedenfor å kommentere magen
Føler det har gått fort, men det er sikkert fordi jeg styret med prøving selv mens du har drevet å ruget 
Jeg er 164 og er liten, men fikk GEDIGEN mage sist, var bare en vandrene mage med pinneben og armer
Synes heller ikke den virker stor. Blir veldig spennende når den lille kommer. Hørte alltid at folk sa at hvis man hadde kule-strutt-mage så var det gutt, men jeg hadde fotballmage med jente
Du har også bakovervendt livmor og da blir den ikke så kjempe stor. Jeg får ikke så stor mage, med han minste her i huset var jeg liten når jeg var høygravid. Er veldig spent nå fôr livmoren var enda mere bakover nå en sist
har gått så fort
og ber om spontan fødsel, god fødsel og sprek mamma og baby
håper jeg får komme hjem snart så jeg får gjort klart til babyen og pakke fødebagen.
veldig frustrerende å ligge der når du har så mye å gjøre klart hjemme 

søvn er vist ikke noe man har behov for etter å komme inn i uke 37