Patience needed.. Gravid❤️

Gravid 9+4

I påsken var jeg 8 uker og da var symptomene på det høyeste, selvfølgelig midt i ferien!
Etter jeg kom i uke 9 så har det roet seg litt, nå er jeg veldig øm, støl og stram i magen. Tror magen min har kommet for å bli nå, så jeg må nok se langt etter bunaden på 17 mai..

I går, 9+3 kjente jeg livmoren over skambeinet da jeg våknet om morgenen. En deilig følelse å kjenne når du ikke kjenner så mye annet :laughing002 da går det riktig vei ❤️

Ny ul i dag, gledet meg enormt mye! Skulle endelig på ul hos favoritt ul-dama mi, og det gikk over all forventning! :love7 hun tok seg god tid både til å snakke før ul, under ul og etter. Hun studerte lille godt, fant nesebein, alle fingrer og tær, hodet var fint og lille beveget seg. Lille ble målt til 2,8 cm som tilsvare 9+4❤️ Utrolig fint å se! Jeg føler meg så forelska og velsigna for å få oppleve dette igjen ❤️❤️

Lille skatten vår❤️
20250424_134339.jpg20250424_134251.jpg

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- 2 trimester
- Kjenne liv
- Oul

Er så glad på dine vegne :love017 :love017 :Heartred :Heartred :Heartred Nydelig liten skatt som nå bare skal vokse seg større:Heartred

Næmmen, SE på lille skatten:sad010:love017 Tenk, en liten bebis I magen:love7:Heartpink:Heartblue Jeg er så glad på dine vegne:Heartred Er så herlig å se den lille på ultralyd:love017

Tusen takk, gode deg ❤️ :love7 nå er det en liten mini-bebis, helt fantastisk å se :woot: denne lykkerusen er jo helt magisk :laughing002:smiley-bounce022

Er så utrolig glad på dine vegne, kjære du- ENDELIG var det din tur:love7:Heartpink Er helt fantastisk å gro et lite, nytt mirakel av et menneske i magen sin:sad010:love017

Er så utrolig glad på dine vegne, kjære du- ENDELIG var det din tur:love7:Heartpink Er helt fantastisk å gro et lite, nytt mirakel av et menneske i magen sin:sad010:love017
Det varmer hjertet mitt, tusen takk ❤️ :love017 ja, det er virkelig ingenting som kan sammenlignes med dette:shy: trist at dette mest sannsynlig er siste ❤️

Ååh så gøye oppdateringer!!! :Heartred
Tenker ofte på deg, men blir liksom plutselig aldri tid til å inn å kikke på forum :p
Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å lese tankene dine rundt ultralyd, og første trimester, det tar meg rett tilbake til meg for (snart) 1 år siden, for en MAGISK følelse :Heartred
Nyyyt tiden, så lenge formen lar deg såklart! Heier på deg og lille reka di :Heartred

Ååh så gøye oppdateringer!!! :Heartred
Tenker ofte på deg, men blir liksom plutselig aldri tid til å inn å kikke på forum :p
Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å lese tankene dine rundt ultralyd, og første trimester, det tar meg rett tilbake til meg for (snart) 1 år siden, for en MAGISK følelse :Heartred
Nyyyt tiden, så lenge formen lar deg såklart! Heier på deg og lille reka di :Heartred
Så kjekt å høre fra deg :D fult forståelig, tiden går fort og travle dager med lille, det er vanskelig å rekke over alt man har lyst til :laughing002
Det er virkelig helt magisk å være gravid, en fantastisk tid jeg skulle ønske jeg kunne oppleve mange ganger til ❤️

Nyt tiden med lille babyen din, tiden går så fort ❤️❤️

Gravid 11+1

Jeg er ikke så flink med ukesoppdatering, føler ikke jeg har så mye nytt å komme med :hilarious:

Jeg var hos legen 10+1 og tok blodprøver. Samme kveld fant jeg hjertelyden med dopler, det er en god trygghet å ha ❤️
I dag var jeg hos jordmor igjen. Vi skulle ta en titt på lille, vi fikk se en liten bamsemums med hjerteslag :shy::love7 jeg har litt høyt blodtrykk (som ved alle graviditetene mine :shifty:) så hun ville ha meg inn igjen om 4 uker.

Jeg har begynt å kjenne noen små dult i livmor når jeg sitter rolig i sofaen, jeg er såå nyskjerrig om det er lille jeg kjenner:shy: gleder meg til det! ❤️

Det blir vanskeligere å vanskeligere å skjule puppene og magen :nailbiting: bare 2,5 uke igjen til vi skal dele ❤️

Symptomer kommer og går fremdeles, kvalme morgen, kveld og natt. Tisser mye og er drittlei av å tisse om natten:hilarious: kviser, hormoner som er all over the place! Lite matlyst, cravings på både søtt, salt og kullsyre. Trøtt.

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- 2 trimester
- Kjenne liv
- Oul

Back