Skjønner 1/3. Men trenger ikke være rakettforsker for å se paradise har jeg funnet utJeg prøvde meg på den danske en gang, men det var håpløst. jeg skkønte jo ingenting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner 1/3. Men trenger ikke være rakettforsker for å se paradise har jeg funnet utJeg prøvde meg på den danske en gang, men det var håpløst. jeg skkønte jo ingenting!
Jeg ble ganske god i dansk etter sesongen med Gleager, Jacob og Suzan som knallet hele tiden heheSkjønner 1/3. Men trenger ikke være rakettforsker for å se paradise har jeg funnet ut![]()
Gleager, ja. Han som hoppet på neste jente når den forrige ble utstemt?Jeg ble ganske god i dansk etter sesongen med Gleager, Jacob og Suzan som knallet hele tiden hehe![]()
HahaJeg ble ganske god i dansk etter sesongen med Gleager, Jacob og Suzan som knallet hele tiden hehe![]()
Ja han var sånn. Fikk knalle på tv i to sesonger tilogmedGleager, ja. Han som hoppet på neste jente når den forrige ble utstemt?Så kom "kjæresten" inn igjen?
![]()
Fisse heheHahadet er så bra! Husker ikke hva de kalte musa men det var noe "fusse" eller noe?
Det er nå vi trenger inside info fra en som kjenner noen der!!Men denne slåsskampen det har vært snakk om? Jeg har ikke hørt om det noen plass.... Men kan d ha vært Kevin som fikk seg en på trynet? Vi har jo ikke sett at han har rusja ned trappa liksom...det er jo liksom akkurat der de som bokser også blir slått når de får hakk i øyenbrynet og må sy. Spekulere spekulere
![]()
Det var helt sikkert Sara EDet er nå vi trenger inside info fra en som kjenner noen der!!
Hvem skulle slått Kevin? Sara E ?![]()
GleagerJeg ble ganske god i dansk etter sesongen med Gleager, Jacob og Suzan som knallet hele tiden hehe![]()

HahaGleager
Og så digget jeg sesongen med Peter (ulven)![]()
Kan jo være det var derfor hun måtte utDet er nå vi trenger inside info fra en som kjenner noen der!!
Har ikke sett noe avis-greier om det så skjønner ikke når/hvordan det skulle skjedd?Det var vel Audun som hadde slått pierre. Men det skjønner jeg liksom ikke når har skjedd? Dem var jo kompiser fra start til slutt....
Kan jo være det var derfor hun måtte utmen seriøst, det var jo ikke noe stein attmed den trappa?
Har ikke sett noe avis-greier om det så skjønner ikke når/hvordan det skulle skjedd?
HahaAltså, det står jo på dagbladet at det har vært en episode der inne. Men vi ser jo ikke noe til den,og alle går jo liksom ut på normalt vis..
Tviler dog på at Sara klarer å mose til Kevin så han må sy 4 sting i hue!?
Da er det sikkert derfor han røyk og ingen var lei seg. Regner med tv3 bestemte hvordan den parsermonien skulle ende.Jeg kjenner ei som jobber i dagbladet. Ble fortalt at det var Audun som slo pierre. Tror de valgte og ikke vise det på tv for å ta avstand fra vold. Mange unge seere.
Det er nå vi trenger inside info fra en som kjenner noen der!!
Vet du det, eller bare gjetter du?Den volden det var snakk om var da Martine slo til Pierre![]()
Vet du det, eller bare gjetter du?