Blah. . Så utrolig lenge å vente på torsdagene.
Skulle vi mimret om noen deltagere?
Jaaaa! Jeg er så elendig på å huske hvem som har vært med, men gøy når andre husker! Iselin er vel en av de som har satt seg fast mest her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blah. . Så utrolig lenge å vente på torsdagene.
Skulle vi mimret om noen deltagere?
Haha de norske hadde ikke klart seg lengeMail til tv3! Da hadde nok de norske blitt sendt hjem med en gang![]()
for fjorårets sesong ble vist.Den sesongen så jeg igrunn ikke. Men har sett henne i Trondheim. Hun har visst søkt jobb der jeg jobber også, as if liksomJaaaa! Jeg er så elendig på å huske hvem som har vært med, men gøy når andre husker! Iselin er vel en av de som har satt seg fast mest her![]()
Hehe. Jeg er litt klar for danskene nåHaha de norske hadde ikke klart seg lenge
Men denne PH sesongen vises ikke på svensk tv3, kanskje den er for "kjedelig"for fjorårets sesong ble vist.

Kan man se danske PH på tv3play?Hehe. Jeg er litt klar for danskene nå![]()

Kan se det på tv3-appen. Ses 10 ligger der. Ganske bra igrunnKan man se danske PH på tv3play?
Håper det er tekst barefor jeg skjønner virkelig ikke dansk
![]()
Ah ser det på tv3play.no syns skjermen på telefonen blir for litenKan se det på tv3-appen. Ses 10 ligger der. Ganske bra igrunnmen ikke teksta. Jeg skjønte sånn ca halvparten
![]()

Jaaaa! Jeg er så elendig på å huske hvem som har vært med, men gøy når andre husker! Iselin er vel en av de som har satt seg fast mest her![]()
Lene Angelica og Christer. Woooooow, shiiiiiiiiiit. HAHAHAH!![]()
Syns det var bra at Christer gikk ut, tror Jon kan bidra til litt mer underholdning.
Jeg og håper virkelig at det er CF som kommer inn igjen![]()
Enig! Så at Sara spesielt ble sykt glad. Garantert CF da. ;-)Synes nesten det kunne se ut som han, siden alle ble så sykt glade!