Paradise Hotel Norge

Er det skrevet at det er en av guttan som blir kasta ut? Om det hadde vært Pierre som hadde slått Martine så hadde han helt sikkert blitt kasta ut. (Man skal jo ikke slå en dame) Men JEG synes nå heller ikke at de skal tolerere at hun slår han?

Er det skrevet at det er en av guttan som blir kasta ut? Om det hadde vært Pierre som hadde slått Martine så hadde han helt sikkert blitt kasta ut. (Man skal jo ikke slå en dame) Men JEG synes nå heller ikke at de skal tolerere at hun slår han?
Han slo vel henne ikke da? Han skubbet henne bare vekk fra seg etter at hun slo sånn som jeg så

Hele denne episoden var klein syns jeg.
Christer stripper, Valerie løper etter Audun og Mathias, Kevin prøver å rappe en selvlagd låt (jeg takler ikke selvskrevne sanger som blir sunget uten musikk) og Martine nådde noen nye høyder innenfor sjalusi.
Haha, huff! Følte jeg satt med hendene foran ansiktet hele episoden :P

For en dramatisk slutt med Martine! Nesten litt drøyt av TV3 å sende dette, eller? Haha. Uff. :P Kjenner meg igjen litt. Ligger og furter og banner i senga mens samboeren har snudd seg og prøver å sove... Må være en jentegreie! :D

Håper Martine gremmes over hvordan hun har opptrådt på TV. Klager over drittsnakking, at folk spiller dobbelt, har sex på tv, at hun aldri kan tillate seg å få følelser på PH. Så gjør hun alt dette selv!

Bra Audun sa unnskyld. Hadde forventet det av han, da jeg synes han er en ordentlig kar selv om han har vært litt kjedelig denne sesongen. ;)

Tru om det er Martine som blir kasta ut nå da?

Han slo vel henne ikke da? Han skubbet henne bare vekk fra seg etter at hun slo sånn som jeg så

Det står jo ingen steder at Pierre slår til noen.. På den jeg leste nå (som det er linka til på denne siden) står det at det er en deltager som utøver vold mot en annen, og den personen får konsekvenser.. ;p kanskje Martine får konsekvenser da :)

Nei, akkurat det jeg mener. Men føler mange ganger at jenter kommer lettere ut av slike situasjoner. At altså OM Pierre hadde slått henne så vil jeg tru han hadde blitt kasta ut. Men så lurer jeg på om Martine får konsekvenser siden HUN slo han.

Synes ikke det lille "klappet" til Martine burde få konsekvenser, men noen ryker jo pga. vold, så spørs om det er henne. Og ikke var denne episoden noe spesielt spennende, så skjønner ikke hvorfor de valgte å sende denne senere enn vanlig.. Bra at Audun og Pierre sa unnskyld til Christer! Avslutninga på episoden var bare helt trasig, synes de kunne droppet å vise Martine så sårbar.

Merker at ingen har sagt no særlig om nordlænningen som sjekket inn i går. Syns de viser svært lite av han egentlig til å være en ny deltaker.. Også virker han som en skikkelig gledespreder og som kan skape mye liv hvis deltakerne bare gir han sjansen. Det bruker alltid å være så dramatisk hver uke og allianser som prøver å "kapre" den nye deltakeren. Lurer nesten på om deltakerne ikke helt liker folk fra Nord-Norge, bortsett fra Audun da :p

Hva skjer med Martine og Pierre? Sjalu eller? Sikkert ekstremt flaut å se på etterpå, typisk fyllakrangling som ikke gir noen mening.
Kjenner med dessverre litt igjen... Alt blir så dramatisk når man har drukket!
Åh. Kjenner meg så igjen selv . Alt blir så ufattelig sårt på fylla. Og hu har garantert fått følelser for han... Fikk vondt av hu nå :(

Syns hele episoden bare var super klein:p Noe jeg derimot satt pris på var at Audun og Pierre sa unnskyld til Christer:D

Og Valeria, nei usch hva skal man si "Audun skal vi kline" skjerp deg jente:eek: Håper hun får max fylleangst i mårra:p
Martine var bare patetisk egentlig. Håper hennes lille "klapp" får konsekvenser.

Jeg liker han nye jeg, litt rar med avslappet fyr:) Virker som de andre ikke bryr seg så mye om ham, han fikk jo den kalde velkomsten av jentene.

Gårsdagens episode må gi folk tidenes fylleangst. Jeg er sååå glad for at jeg aldri har blitt filmet på fylla! Mange flaue episoder der ja. Skjønner ikke at folk melder seg på paradise egentlig, men gøy for oss som ser på da:D

Synes det er litt komisk at med en gang noen snakker nordlending så blir man omtalt som rar. Synes ikke han er noe rar jeg, Audun er jo faktisk mer "rar". Jaja :p

Nettopp sett mandagens episode. Enig med dere; Audun må ut nå! Heia Christer.
Og han nye er jo litt kul :D
Klar for tirsdagen og for å bli flau :P

Synes det er litt komisk at med en gang noen snakker nordlending så blir man omtalt som rar. Synes ikke han er noe rar jeg, Audun er jo faktisk mer "rar". Jaja :p
Ja Audun er rar, og nå orker jeg ikke han mer. Han nye er jo ålreit :)

Men så fint at han kan føle at han er noe annet enn en "avskydd stakkar" da :) Den hjembyen hans høres jo ikke akkurat ut som en fin plass og bo ;) Alle vet jo hvorfor han har Lord tittel, ingen som tror han er født lord liksom. Pga dette her så kjenner jeg at jeg liker han enda bedre. Heheh! :p

Som om jeg skulle sagt det selv Liker Audun jeg ✌️

Skjer så lite syntes jeg, kanskje jeg er blitt for gammel... Eller er det bare kjedelig i år? :P

Back
Topp