De første sesongene så var de på et annet hotell, så det stemmerHar det vært ett annet hotell tidligere? Jeg og mannen begynte å prate om det i dag. Var jo ett år de hadde rom som gikk rett ut i bassenget..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De første sesongene så var de på et annet hotell, så det stemmerHar det vært ett annet hotell tidligere? Jeg og mannen begynte å prate om det i dag. Var jo ett år de hadde rom som gikk rett ut i bassenget..
Jeg og. Får så vondt av han, og syns oppførselen til Audun er latterlig. Greit nok at han vil ha han ut, men går da ann å oppføre seg som et voksent menneske. Martine fikk en stjerne i boka av meg i dagSynes skikkelig synd i Christer. Glad Martine reagerte som hun gjorde
Jeg og. Får så vondt av han, og syns oppførselen til Audun er latterlig. Greit nok at han vil ha han ut, men går da ann å oppføre seg som et voksent menneske. Martine fikk en stjerne i boka av meg i dag![]()
Ikke sant! Liker egentlig ikke Audun så godt. Han var morsom å se på i fjor, men i år syns jeg han er lat, uspiselig og barnslig.Sant?! De har jo hele tiden vært veldig klar på at det er et spill, så skjønner ikke hvorfor han reagerer så sykt.
Har det vært ett annet hotell tidligere? Jeg og mannen begynte å prate om det i dag. Var jo ett år de hadde rom som gikk rett ut i bassenget..
Ja det var ett annet hotell de første årene. Var malt i andre farger bl.a. Og det med at noen rom hadde basseng rett utenfor. Danske PH hadde mye action i det bassengetAkkurat dette har jeg også lurt litt på..
Haha nei så langt unna som overhodet muligGratulerer så mye! Lukter jeg en paradiseoppkalling? En liten Audun kanskje ?![]()
Fikk ikke sett, og er altfor nysgjerrig. Hva gjorde Martine?Jeg og. Får så vondt av han, og syns oppførselen til Audun er latterlig. Greit nok at han vil ha han ut, men går da ann å oppføre seg som et voksent menneske. Martine fikk en stjerne i boka av meg i dag![]()
Jaa. Og Elin og Martine som sitter der og fniser. Irriterte meg. Men bra at Martine gikk og trøstet Christer etterpå da.Men gud så jævelig ufine de var mot ChristerBarnslig oppførsel ass. Barneskole nivå
![]()
Jeg håper de har sett gårsdagens episode og sitter med en stor klump i magen. For det er jo mobbing "du trenger ikke se på oss ved frokostbordet"Jaa. Og Elin og Martine som sitter der og fniser. Irriterte meg. Men bra at Martine gikk og trøstet Christer etterpå da.
Jeg håper de har sett gårsdagens episode og sitter med en stor klump i magen. For det er jo mobbing "du trenger ikke se på oss ved frokostbordet"
Husker en sesong der to jenter mobbet en annen da tok triana det opp og de jentene som mobbet måtte bli enige om hvem som skulle forlate hotellet![]()
Jaaa det var tilpass for hun altsåHusker også dette veldig godt, det var Nanna og Lene som mobbet Margrethe, og Nanna ble kastet på hue og ræva ut av hotelletFørste sesongen hvor Petter Pilgaard var med det
Fikk kjempevondt av Christer i går.. Huff
Jaaa det var tilpass for hun altså
Jeg fikk så vondt av Christer, står på rommet og griner liksom. nei fy altså![]()
Ja jeg holdt på å felle en tåre altså. Men hver sesong av PH er det jo tilfeller med mobbing, kanskje ikke så åpenlyst som første sesongen, men man ser det.Akkurat det satte en "støkk" i hjerterota mi også, å se hvor oppriktig lei seg han var - begynte jo nesten å grine selv!![]()
Lurer på om min lille har skjønt at jeg er PH fan. Riestart torsdag, begynte å ta seg opp etter parseremonien. Inn fredag morgen for fødsel, hjem i morgen til ny uke på PH. Flink gutt![]()
![]()
Det står på viaplay at at de skulle legge den ut 21 15Enda ikke lagt ut og klokken er 20.00! Noe jeg ikke har fått med meg? Begynte å lure på om det allerede var blitt torsdag![]()