Paradise Hotel Norge

Skjer så lite syntes jeg, kanskje jeg er blitt for gammel... Eller er det bare kjedelig i år? :P
Denne sesongen er kjempe dårlig. Jeg har begynt å se på den svenske fra i fjor, og der er det mye mer som skjer.
Før så var det sånn at ofte de nye kom inn med fredning, men syns det har vært latterlig lite sånne ting i år. Håper sesongen tar seg opp litt, for nå er det ikke noe gøy å se på nesten.

Skjer så lite syntes jeg, kanskje jeg er blitt for gammel... Eller er det bare kjedelig i år? :P

Er nok også det at de "sterke" flyter gjennom hele spillet og styrer alt der inne..resten tør ikke å endre på noe som helst og spille litt de óg, så da blir det ikke noe show akkurat :p Føler vi bare følger med på en gjeng folk som tror de er presidenter, konger,dronninger og bedre enn alle andre spesielt i år :p

De er jo teite om de ikke sender ut en sterk spiller snart! Idag bør Pierre vise litt baller! Det blir for dumt om de får han nye (John) og Christer til å stille seg bak samme jenta. Tro om kanskje Mathias eller Audun ryker idag? :D

De er jo teite om de ikke sender ut en sterk spiller snart! Idag bør Pierre vise litt baller! Det blir for dumt om de får han nye (John) og Christer til å stille seg bak samme jenta. Tro om kanskje Mathias eller Audun ryker idag? :D
Jeg lurer på om de har forstått spillet noen ganger :P

Jeg lurer på om de har forstått spillet noen ganger :P

Føler at de "svake" har forstått spillet og gjør drøye valg, men får en good del dritt slengt etterpå og blir nesten "mobba" av den sterke alliansen på grunn av det. Tror ikke de sterke forstår helt spillet når det går negativt utover de... :p

Last edited:
Du er ikke alene om dette, jeg syns det har blitt kjedelig rett og slett:p Kan lett finne på å gå å hente meg noe å drikke midt i, og DA er det kjedelig.:p
Haha ja da er det kjedelig :D

Føler at de "svake" har forstått spillet og gjør drøye valg, men får en good del dritt slengt etterpå og blir nesten "mobba" av den sterke alliansen på grunn av det. Tror ikke de sterke forstår helt spillet når det går negativt utover de... :p
Det er det som alltid har vært litt morsomt med det spillet. Når de sterke tar en avgjørelse så må de andre forstå at "det er bare ett spill", men så fort noen tar tilbake så er det bare "fy faen, bitch, nå er det krig" osv osv :D

Skjønner han godt jeg ass. Man risikerer jo å bli sendt ut uansett, så hvorfor ikke bare nyte :)
Ja, sant det. Han er så morsom når han snakker med kameraet :D sitter å snakker med øya igjen.

Drømmen hadde vært om de hadde laget en skandinavisk versjon av PH :D jeg går å håper på det. Daa hadde det blitt action da :D
Mail til tv3! Da hadde nok de norske blitt sendt hjem med en gang:D

Blah. . Så utrolig lenge å vente på torsdagene.
Skulle vi mimret om noen deltagere?

Back
Topp