Paradise Hotel Norge

Lurer på om min lille har skjønt at jeg er PH fan. Riestart torsdag, begynte å ta seg opp etter parseremonien. Inn fredag morgen for fødsel, hjem i morgen til ny uke på PH. Flink gutt :P :P

Takk :-) :-)

Jeg syns også Christer er rar, men etter Pandoras på onsdag så fikk jeg så jævli vondt av han. Syns det er utrolig dårlig av PH å legge opp til at dem sterke skal få det bedre, og dem svake skal bli driti ut. Jeg liker ikke sånt. Heier alltid på the underdog. :p Håper CF kommer inn igjen denne uka. :)

Jeg syns også Christer er rar, men etter Pandoras på onsdag så fikk jeg så jævli vondt av han. Syns det er utrolig dårlig av PH å legge opp til at dem sterke skal få det bedre, og dem svake skal bli driti ut. Jeg liker ikke sånt. Heier alltid på the underdog. :p Håper CF kommer inn igjen denne uka. :)
Jeg håper de svake begynner å spille nå på slutten, baaam så kommer de ut av skallet sitt :D
Istede for at de sterke skal få drive å herse med de til deres fordel.

Helt enig. Stakkars. Syns han bare skulle løyet å sagt at ja han visste hva det gikk ut på da Pierre spurte han :p heier alltid også på stakkarene. Og cf må jo bare komme inn igjen!!

Har det vært ett annet hotell tidligere? Jeg og mannen begynte å prate om det i dag. Var jo ett år de hadde rom som gikk rett ut i bassenget..

Lurer på om min lille har skjønt at jeg er PH fan. Riestart torsdag, begynte å ta seg opp etter parseremonien. Inn fredag morgen for fødsel, hjem i morgen til ny uke på PH. Flink gutt :P :P
Gratulerer så mye! Lukter jeg en paradiseoppkalling? En liten Audun kanskje ? ;)

Back
Topp