Haha, den tanken har slått meg ogDigger at Martine sier hu nå liker Elin fordi hun har roet seg, når i realiteten det er Martine som har blitt mer vill![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, den tanken har slått meg ogDigger at Martine sier hu nå liker Elin fordi hun har roet seg, når i realiteten det er Martine som har blitt mer vill![]()
Jeg ble dritgod i dansk etter å ha sett to sesonger av PH Danmark hahahaHaha, jeg tenkte på det!
Har pleid å se det på tv3play, men sliter litt når det ikke er tekstet.Den svenske versjonen derimot ;D
Han er jo eldst også! Skikkelig flaut...Jeg syns det bare er flaut jegHan er feig, tør ikke stå for sine egne meninger, for hans egen del så kan jo hvem som helst bare herse med han, det er veldig synd egentlig.
Tenkte faktisk på det selv idag, syns aldri det har helt begynt. Og for lite nye som kommer inn. Er jo ikke lenge igjen heller.Dødd litt ut? Det har jo fader meg ikke kommet igang engang denne sesongen. Skuffa!
Han er jo eldst også! Skikkelig flaut...
Kan skrive det her halv tolvHvem ryker i dag? Noen som har sett på viaplay eller no? Får ikke sett idag!![]()
HahahHaha det hvite colgate smilet hans kommer han ikke langt med der inne om han skal ro seg unna hele tiden![]()
Hahahser han sikkert i en reklame om ikke lenge!
Klar som et egg!Klare??
Aner ingenting om utfallet i kveld, så det blir spennende!
Veldig spent på om det blir noe action i kveld. Har mine tvil... Er vel Elin og nye Sara det står mellom tipper jeg, og Audun som må velge. Håper nye Sara ryker om det står mellom de to, hun er litt vel kjepphøy og irriterende!Klare??
Han er way to positiv! IrriterendeHahaha ååh jeg syns jeg ser detog den irriterende stemmen "bruk colgate DU også" med sånn over enthusiastisk stemme så klart
![]()
Tenk å ha han som persolig trener aHan er way to positiv! Irriterendehan må jo være like irriterende privat også.
Jeg aner heller ingenting, men håper Sara E. ryker!Klare??