Paradise Hotel Norge

Haha, jeg tenkte på det! :P
Har pleid å se det på tv3play, men sliter litt når det ikke er tekstet. :D Den svenske versjonen derimot ;D
Jeg ble dritgod i dansk etter å ha sett to sesonger av PH Danmark hahaha :P

Jeg syns det bare er flaut jeg:p Han er feig, tør ikke stå for sine egne meninger, for hans egen del så kan jo hvem som helst bare herse med han, det er veldig synd egentlig.
Han er jo eldst også! Skikkelig flaut...

Dødd litt ut? Det har jo fader meg ikke kommet igang engang denne sesongen. Skuffa!
Tenkte faktisk på det selv idag, syns aldri det har helt begynt. Og for lite nye som kommer inn. Er jo ikke lenge igjen heller.

Hvem ryker i dag? Noen som har sett på viaplay eller no? Får ikke sett idag! :o

Haha det hvite colgate smilet hans kommer han ikke langt med der inne om han skal ro seg unna hele tiden :P
Hahah:D ser han sikkert i en reklame om ikke lenge!

Gleder meg til i kveld, håper det blir noe action! Har vært en ganske treig sesong dette egentlig..:(

Klare?? :D
Aner ingenting om utfallet i kveld, så det blir spennende!
Veldig spent på om det blir noe action i kveld. Har mine tvil... Er vel Elin og nye Sara det står mellom tipper jeg, og Audun som må velge. Håper nye Sara ryker om det står mellom de to, hun er litt vel kjepphøy og irriterende!

Ellers er jeg enig i at det har vært/er en tam sesong. Håper på en syk tvist idag, det må jo bare skje mer??

Hahaha ååh jeg syns jeg ser det :P og den irriterende stemmen "bruk colgate DU også" med sånn over enthusiastisk stemme så klart :P
Han er way to positiv! Irriterende :) han må jo være like irriterende privat også.

Han er way to positiv! Irriterende :) han må jo være like irriterende privat også.
Tenk å ha han som persolig trener a :P haha over positiv :P tror det hadde blitt veldig mye. OMG sa ikke han i tirsdagens episode at han skulle til L.A og bli personlig trener? He fits right in :D

Jeg har sånn på følelsen av at det kommer en eller annen tvist som vi ikke har skjønt. Syns det virker så lett med at Sara E skal ut??

Sara E. kommer sikkert til å drite seg ut på parseremonien. :P Snakke litt for høyt om seg selv, så bare... ADIOS!

Back
Topp