Paradise Hotel Norge

Enig, hun nye Sara er bare irriterende:p Lever på sin miss paradise tittel en uke etter og leker bossy bitch:mad:
Kevin, haha han oppfører seg som en usikker 14 åring.. også så komflikt sky, greit man ikke er glad i konflikter, men ærlig talt hva tror han:eek: Får lyst til å klappe til han å si "man up dude"
Helt enig, melder seg jo ikke på paradise om man er konfliktsky.. Haha

Helt enig, melder seg jo ikke på paradise om man er konfliktsky.. Haha
haha enig, dette er ikke barnehagen, der man sier unnskyld og så er alt glemt, nei nei kompis:p håper han ryker snart, eller hun bossy bitch Sara:p "alle hører på meg her inne"

Enig, hun nye Sara er bare irriterende:p Lever på sin miss paradise tittel en uke etter og leker bossy bitch:mad:
Kevin, haha han oppfører seg som en usikker 14 åring.. også så komflikt sky, greit man ikke er glad i konflikter, men ærlig talt hva tror han:eek: Får lyst til å klappe til han å si "man up dude"
Ååå! Er så enig! Han legger bare skylda på andre, han er så feig at jeg synes synd på han!

Ååå! Er så enig! Han legger bare skylda på andre, han er så feig at jeg synes synd på han!
Jeg syns det bare er flaut jeg:p Han er feig, tør ikke stå for sine egne meninger, for hans egen del så kan jo hvem som helst bare herse med han, det er veldig synd egentlig.

haha enig, dette er ikke barnehagen, der man sier unnskyld og så er alt glemt, nei nei kompis:p håper han ryker snart, eller hun bossy bitch Sara:p "alle hører på meg her inne"
Haha, ja, hun er meget spesiell in real life også:p

Kanskje det koker over for Kevin og ar det er han som slår Sara? Siden hun bitcher mot han. Haha, det hadde vært komisk.
Skjer det skal jeg juble høyt :D men han er jo så konfliktsky av seg stakkars så jeg tviler litt på at han gjør noe sånt ;)

Back
Topp