Paradise Hotel Norge

Kongen av Paradise... Christer... fra Drammen.... Han snakker like monotont som naturfagslæreren min på ungdomsskolen. Men han dreit seg ut i dag, ja. Skulle bare ... lage litt ... liv.

Tre uker igjen? Hva skal vi finne på etter det liksom!!

Kongen av Paradise... Christer... fra Drammen.... Han snakker like monotont som naturfagslæreren min på ungdomsskolen. Men han dreit seg ut i dag, ja. Skulle bare ... lage litt ... liv.

Tre uker igjen? Hva skal vi finne på etter det liksom!!
Hahaha! Måtte le litt nå. Leste kommentaren din ala Christer style. Huff!

Synd at sesongen er så kort i år, what to do next?! Hehe, det går seg vel til tenker jeg, men blir litt kjipt egentlig.

Godt det ikke bare er meg! Og når han sa at han ikke viste om det, nei herregud der tok han jackpotten gitt:P Syns nesten litt synd på han! Haha!
Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen der, nei :P

Haha, herlig! Hvor kan man se det? :P Hørt at danskene og svenskene er mye værre enn nordmennene :P
Danske PH har alltid vært mye verre hehe. De norske er jo ingenting i forhold :P Sett det et par ganger for en god del år siden. Før så kom alltid PH Danmark når den norske versjonen var ferdig. Vet ikke om de gjør sånn enda.

Danske PH har alltid vært mye verre hehe. De norske er jo ingenting i forhold :p Sett det et par ganger for en god del år siden. Før så kom alltid PH Danmark når den norske versjonen var ferdig. Vet ikke om de gjør sånn enda.
Danske og svenske versjonen av PH er såå mye bedre enn den norske:D det blir litt mere action for å si det sånn. Klassisk norsk å være redd for å tråkke noen på foten. Mens svenskene og danskene de går all in:D

Hahaha! Måtte le litt nå. Leste kommentaren din ala Christer style. Huff!

Synd at sesongen er så kort i år, what to do next?! Hehe, det går seg vel til tenker jeg, men blir litt kjipt egentlig.
Paradise hotell sverige.. Ser på den også jeg. De er virkelig sprø:p

Back
Topp